Alla inlägg den 25 januari 2010

Av malin hejdenberg - 25 januari 2010 20:32

Jaa.. Malin is Back! har inte haft någon lust att skriva helt enkelt.. o nu när ja inte skrivit i min nya på så länge tänkte jag att det va lika bra att göra en helt ny, Så här e jag !

Kanske ska skriva lite va som hänt sen sist, om ni orkar läsa ..

Va nere i skåne hos syster och hennes familj, Vicket möte med syster, vi börja storgråta båda två, Jag grät av lycka av att äntligen träffa henne för som jag längtat, Och grät över att jag va ledsen över att hon e sjuk,Varför just hon denna underbara människa, Hellre jag, Hon e underbarare än va jag e lixxooooom.. Roligt att träffa Magnus och Maja och äntligen lilla Ludde som inte va så lite längre :) Han sov iaf hos mig på nätterna, Mysigt ju, För jag sakna mina barn så otroligt mycket.

Dagarna gick ganska fort, Jag och Elin fick en hel dag på stan där vi handla till bröllop och dop!!Blev ett jätte fint bröllop och dop, Elin va sååå fin i sin klänning, Så man nästan börja gråta alltså, Ja så nu är Ludde döpt till " Ludvig Lars Johan Hejdenberg och Magnus heter nu Hejdenberg istället för Eriksson, Välkommen till familjen " Herr Magnus "

En mycket rolig resa, men som vanligt går dagarna fort.. Och dags att åka hem, skönt att komma hem, " Borta bra men hemma bäst " saknat mina barn så oänligt mycket, sakna min lägenhet,vännerna,GRANNARNA, Johan :)

Men kommer försöka åka med mamma o pappa ner igen när Elin ska genomgå behandlingarna!


Vad har mer hänt, dagarna flyter på, barnen e vid sin pappa varannan helg, men ej mer än så.. Jag va riktigt sjuk en dag, Över 40 graders feber, orka inte ha barnen, orka knappt sittandes klä på Alex, Så Adam fick hämta och välja kläder den morgonen för ja palla verkligen inte, Stefan va snäll och lämna och hämta på dagis, Men Kom ju en stund efter me då dom ska ha mat, Ja hu tror aldrig jag mått så dåligt som denna dag, Johan hade ringt och frågat om jag skulle ha hem någon handel ( gulligt alltså ) men ja hade sagt nej, Men minns inte att Jag pratat med honom :/


Ja jobbar lite då o då.. blir dock inte så mycket tyvärr .. hade velat haft ca 80% i månadern..

På kvällarna träffar Jag johan lite då o då .. tar det lugnt.. skyndar inte fram i något ..


I lördags hade jag en trevlig kväll med Anna och Elin inne hos Elin och Adde, Johan va dock sjuk i feber så han låg hemma :( men vi andra, snacka om allt, spela sällskapsspel,sjöng sinstar jisses det va ju roligt :D å så massa vin drack jag .. annars hade ja nog aldrig gått med på singstar haha.. gick väl inte så bra dock, skyller på vinet, och musiken som kanske inte va dom lättaste texterna :/


Njo detta va då lite om mitt liv sen sist jag skrev i min blogg.. nu ska ja köpa en kamera av underbara maffiamormor så kanske kan örja lägga in lite bilder också !

Tack för mig ! OJ vart stort inlägg..



Jo en sak vill ja skriva.. JAG VILL GÅ PÅ BIOOOOO!!!!!!!!!! va sjukt länge sen nu :(

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Malin Hejdenberg

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<<
Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards