Alla inlägg den 26 januari 2010

Av malin hejdenberg - 26 januari 2010 15:57

Varför lixom.. varför !! blir så innehelvete arg alltså.. kommer nog alltid ställa mig den frågan! varför DU syster.. nu när det verka så positivt med bröstcancern, ja då åker du på nästa jävla skit, tumör på hjärnhinnan!! vet ej va ja ska skriva .. annat att ja vart jätte förbannad först när ja fick veta för det e så jävla fel.. , de va min första reaktion, som sen i följd så blev ja jätte ledsen .. Fan fan fan fan fan fan !!

Alla pedofiler, mördare, ja dom idioterna där ute i världen, dom kan åka på all denna skit, istället råkar en underbar människa ut för all denna skit, som har 2 små barn, en man,..ja hon är en helt underbar person på alla sätt o vis.. MIN SYSTER!! fattar Noll verkligen .. va ska man göra ??!!!!! om jag fick en önskan just nu .. då hade ja utan tvekan önskat ett motgift eller va fan man nu säger, iaf medicin så ingen människa råkar ut för den skiten.. som nära anhörig eller va man nu säger så e de skiiiit verkligen skiiit att sitta här och inte kunna göra ett ena dugg för att " laga " min syster.. fan alltså!!!








får väl rätta till felet i mitt senaste inlägg om vem barnen fick pippi huset från .. inte från Adam ... utan från Johan . så nu va de ordnat !!!!


Av malin hejdenberg - 26 januari 2010 09:04

Igår kväll vid 22 vakna först Alexandra, jätte jätte varm, 39.8 i feber, Lagom jag tagit febern på henne vaknade Adam, med exakt lika hög feber, Så fixa fram alvedon medans dom tillsammans satt i soffan och " mysa " Tog med dricka upp i sovrummet, och båda barnen fick ligga inne hos mig i natt, I morse vakna Jag med 2 pigga barn, Utan feber, Men Adam har ont i armen, Men dom får ej gå på dagis i dag, Så vi kommer vara hemma i dag, 

Vet ej vad dagen kommer erbjuda, :/ det tåls att fundera på iaf, 

Adam ska nog leka me pippi huset barnen fick av Adam, För det gilla han skarpt!

 

Ganska roligt med blogg igen ,, får se hur duktig jag e på att skriva om vårt liv i ord.. det märker ni :) 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Malin Hejdenberg

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<<
Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards