Alla inlägg den 30 januari 2010

Av malin hejdenberg - 30 januari 2010 00:04

i morse sov vi till kl 9 .. oj oj så skönt .. bara för de vaknar dom väl kl 6 i morgon bitti =P

i dag har vi tagit det lugnt hemma.. målat lite, mommo o moffa kom o drack lite kaffe och lämna spackel .. så förhoppningsvis får ja upp tapeterna nästa helg ;)

Johan kom på lite kaffe på eftermiddagen.. <3 mysigt!!

Har bakat en kladdkaka tillsammans med barnen som dom skulle äta tillsammans med farmor ikväll då jag skulle iväg och se Johan spela..

Åh va bra dom är :) va jätte kul att se dom spela =) <3<3

Tack farmor som kom och satt barnvakt :) betyder mycket!!


Till kvällsmat vart de pommes med grillkorv o bea sås .. rätt gott endå :/


i morrn jaa då vet ja ej va som händer .. får vi se då =)


alex fortsätter somna i sin säng =) jätte skönt för oss båda, Jag sover bättre .. slippa ha ont i kroppen för att inte kunna röra mig för då vaknar hon .. skönt för henne med tror ja för hon vaknar inte då Jag vänder mig o flyttar mig ..

<3


nej nu ska jag sova .. så .. natti natti på er !!


Adam och Alexandra har lite morgonmys i soffan =)  

Älskar er underbara barn! mammas Hjärtan!!!!!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Malin Hejdenberg

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<<
Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards