Alla inlägg den 3 februari 2010

Av malin hejdenberg - 3 februari 2010 18:38

I morse fick jag typ sparka upp dörren och ur den smala smala springan i dörren försöka ta mig ut och skotta bort all snö.. suck suck suck.. blöt snö och blåst och ja .. fy fan!

Fundera på att ha barnen hemma .. men Adam ville på dagis och Jag skulle endå tvätta och städa.. o tvätta med barnen hemmaan innebär att varje gång klä på ytterkläder och ta me barnen, iaf Alexandra till tvättstugan varje gång, det blir jobbigt för både Alex och mig :(

Så ut i snön och hu hu hu .. kallt!

lämna barnen och in till grannen och dricka lite morgon kaffe, Anna och Havanna va där med .. Adde va också hema.. han e ju sjuk stackarn :/

KL blev 10 och dags att bege sig ut till tvätten.. blev rejält taggad och städa nedervåningen och övervåningen.. duktigt av mig =)

när sista tvätten va klar begav jag mig bort till Tobbe och mysa lite med Johan :) <3

Hämta barnen vid 3 .. kom hem och busa i rummet, eller Adam och Alex busa och lekte , sprang o jaga varandra, Underbart när dom leker och busar med varandra och skrattar och kramas :)

vi har pysslat lite, målat, ätit mat .. ser bolibompa .. Barnen börjar väl blir trötta tror jag!!

Snart dags för lite välling för Alex o upp i sängen .. går bra att få henne att somna sj .. härom morgonen vid typ halv 6 vakna Alex .. hörde då att Adam tassa ur sin säng och sa " här är nappen och nallen Alex , somna nu om, natti natti " och hon somna om :) så himla gulligt gjort av Adam :)

berömde honom jätte mycket på morgonen sen :)



nu ska barnen snart nattas, Jag ska hopp upp i badet, sen kommer Johan och ser lite skräckfilm och myser :)



Hoppas Mamma och Pappa kommer på lördag el söndag och sätter upp mina tapeter.. :)

Presentation

Malin Hejdenberg

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards