Alla inlägg den 6 februari 2010

Av malin hejdenberg - 6 februari 2010 01:59

Kunde ha varit en bra ide,, men istället sitter jag vid datorn och lyssna på musik.. Trött är jag .. men kan ej sova

Har sett film med Johan och haft lite myspys <3 men låg och fundera så mycket under filmen,

Mycket tankar som svamlar runt i huvudet på mig då och då ..

å ni som läser tror ni anar va min hjärna tänker..

ElinElinElinElinElinElinElinElin!!

Tror att jag kommer skriva mycket om mina tankar runt Elin och hennes sjukdom,

Ibland är det inte alltid lätt att prata om saker, ibland kan man inte få fram allt man känner i ord då man pratar, Inte jag iaf,

så då är en blogg väldigt bra :)


I morgon kommer mamma och pappa och ska tapetsera min fondvägg, hoppas de blir bra alltså :/


.......


<3

Tycker SÅ mycket om Dig Johan..

Mer än vad jag tror faktiskt.. men vet ej varför jag inte släpper fram allt, Eller Jag vet att jag känner mer för dig än vad jag visar och säger..

men vet ej vad som får mig att inte visa allt eller säga allt ..

Det som känns riktigt bra är att jag känner att jag  kan lita på honom, Har tidigare haft väldigt väldigt svårt att lita på killar, ( eller på människor överhuvudtaget ) Men för mig har han varit ärlig från början, Och fortsätter vara ärlig .. Känns riktigt riktigt bra!!

För första gången på länge litar Malin Hejdenberg på en kille ..

Hur underbart är inte det??!!??? : )

<3






Elin,du är varje dag i mina tankar !!!


Presentation

Malin Hejdenberg

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards