Alla inlägg den 10 februari 2010

Av malin hejdenberg - 10 februari 2010 20:33

Ett systerskap är vänskap

på en ljupare nivå

Ibland finns det ett släktband annars har man mötts endå

Relationen till en syster är nära och unik,

Hon känner dig så väl och hon kan din historik

Med en syster är det lätt att vara uppriktig och sann,

Man kan tala som man känner och man förstår varann,

Det känns alltid bra att ses

Så man vill gärna träffas mer.....

för det finns så mycket gott som systerskapet ger

<3


En syster är ett stöd, en hjälpande hand

Hon är bunden till dig, ett kärleksfullt band,

som lilla eller stora är hon dig ganska lik

Hon finns i många minnen och gör din levnad rik.

Det känns tryggt att Hon vet varifrån du kom,

att Hon ser vad du gör, och att Hon bryr sig om.

Med dig kan Du dela både glädje och skratt,

En syster är en gåva,en ovärdelig skatt


 

 

Av malin hejdenberg - 10 februari 2010 20:03

Malin e trötter!!

Ska sova tidigt ikväll tror jag ! iaf försöka :)

gick bra på jobbet i dag!  efter mat och  mys i soffan tillsammans med barnen ticka klockan på och vips dags att lägga dom .. hu .. sluta 17.00 varje dag .. nej tack! va lite tid man får med barnen .. Adam hade börjat fråga och nästan blivit lite orolig på dagis, " vart är mamma "

Blev jätte glad när jag kom! :)


åt köttsoppa ( färdig som bara va att värmas )  med smörgås .. snabbt och enkelt!


nu sitter jag och kikar lite på tv:n..

Jag e trötter ikväll.. sova tidigt!! inge mys med Johan ikväll.. saknar honom!

bra att sakna .. då vet man att man älskar : )


Vart ett ganska tråkigt inlägg :/


har ännu inte fått svar från barnens pappa .. jaja .. det bevisar hur mycket han INTE bryr sig !!

det e så tråkigt alltså !


    Hur kan man inte vilja umgås mer med dessa 2 barn ??! Nej jag fattar det inte!

Av malin hejdenberg - 10 februari 2010 10:46

kom inte på en enda :/ hmm..

Ja barnen e lämnade på dagis .. har druckit kaffe inne hos Elin med Anna,Havanna och Therese .. Ska börja jobba kl 12 .. slutar 17.00 stressa hem och fixa någon middag .. hinna umgås och mysa med barnen innan det e dags för sängen kl 19..


Tycker jag har många läsare, men det e tomt bland kommetarerna .. DÅLIGT!!!


hm.. ja varför skriver jag igentligen!!


satt och fundera över en sak nu för en stund sen.. om barnen o deras pappa.. tanken e ju att varannan vecka ska bli av, Men för att de ska kunna närma sig måste man väl öka på med en dag! jag har skicka sms o frågat hur han verkligen igentligen vill ha det .. Inge svar!!!!!!!

Hmm.. jag gö detta för att barnen ska få träffa sin pappa mycket för jag vet att dom tycker om att umgås med honom, Han e faktiskt deras pappa och vill han inte ha dom varannan så .. visst jag kan inte göra något åt det ! men barnen behöver båda sina föräldrar.. nu går de ju bra när dom e hos honom..

och visst jag mår sä jäkla bra av att ha barnen hemma hos mig.. men Adam och Alexandra behöver träffa sina barn mer än 3 dagar varannan vecka!!

Någon som inte håller med??!! suck!

varför kan inte deras pappa bara säga rent ut hur han vill ha det !!!!


aaaaahhhhh blir galen på den människan alltså!!!!!!!!

Presentation

Malin Hejdenberg

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards