Alla inlägg den 12 februari 2010

Av malin hejdenberg - 12 februari 2010 20:15

fan så mätt jag är !!! har drickit massa med vatten med o bara det mätta magen!

Barnen sover nu .. känns super att jag lyckas lägga Alexandra i sin säng,i Adams rum samtidigt som jag lägger Adam utan att hon börjar gnälla!!! hon verkar inte alls liika mammig på dagarna, hon verkar mycket piggare och ännu gladare än innan .. tror att hon va redo för detta och att sova tillsammans med mig i sängen gjorde det hela värre ..

Hon snackar typ hela tiden ( har hon nog fått av mig *fniss* ) och ibland låter det som hon snackar typ japanska eller typ kinesiska :/ låter så jäkla roligt!

undrar varför jag igentligen skrev ännu ett inlägg..

hm.

kanske lite bilder =)  ??!!






        

Mamma och son har eftermiddagsmys när Alex sussa middag!



Glad tös vid frukostbordet !! <3



  Johan.. Kärlek <3

  syskonen leker så snällt tillsamman !

Av malin hejdenberg - 12 februari 2010 18:32

på söndag och jag har inga pengar till att varken handla eller mysa till det

för jävligt !!

Man blir alltså deprimerad!!!!!

vill köpa något till barnen ..OK dom vet ej att det e alla hjärtans dag. Men har alltid gjort det !!

åh så vill ja handla något till Johan .. Han har ju sina barn denna helg så kommer inte träffa honom på alla hjärtans dag endå .. men .. jag vill ju köp nått eller mysa till det endå !!! suck!! vinna eller typ få massa tusen !! inte helt fel ..


Ja nu e jag verkligen pank.. vet ej om ja kommer ha råd att ens köpa macka till barnen så dom kan få frukost!! fy fan alltså!! hatar detta!!!

Av malin hejdenberg - 12 februari 2010 16:10

ja äntligen.. Jag älskar fredagar.. dom e verklige speciella,särskillt den helgen då jag har barnen .. mys mys o mys .. i kväll ska vi se lets dance.. om dom orkar vara uppe så länge :/

återstår att se !!

i dag har barnen varit hemma från dagis, myst massor!

Bjöd in therese på lite morgon kaffe ..satt o snacka om allt möjligt! trevligt!

Adam blev sugen att leka med Holly,så Elin å Holly kom in .. Även Anna och Havanna kika förbi,Även Johan .. :)

Dom gick hem .. Jag och barnen käka lunch, gick till affären handla lite fredagsmys !!

Alexandra sov lite middag i sin säng .. Jag och Adam lekte och pyssla med målargrejer och gjorde 1 pärlplatta.

sen vakna Alex, bort med pärlplattorna.. hon tror typ det är godis eller liknande, tycker dom smakar super gott!!


barnen har käkat mellis, jag druckit kaffe, Adam sitter nu o leker på golvet med sin " raggarbil " Alex myser i soffan med mig ..

ska snart lägga in kycklingklubborna i ugnen .. till de ska vi ha sås oh ris till !!

GOTT!

Jag hade funderingar på fläskfilé men Adam va så sugen på kyckling,ris och sås !

sen bad, oh fredagsmys till lets dance, eller Jag tror inte barnen kommer orka vara vakna så sent faktiskt :/

får la se ..


.....

Lite konstigt e de att 69 st läser min blogg men så få kommentarer !

skärpning hörreni!! ;)



En glad nyhet!! syster har fått sina provsvar.. vilket visa sig att behandlingen tydligen gör nytta,Men hon lider ännu av sin huvudvärk, nu släppte en liiiten sten från mitt bröst !! <3




Malin har pirr i magen ..heela tiden,Fjärillar som flyttat in !! :) <3

Presentation

Malin Hejdenberg

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards