Alla inlägg den 13 februari 2010

Av malin hejdenberg - 13 februari 2010 19:43

fan va jag e kass på rubriker alltså !!

jahap denna dagen, hm.. va ska man säga Adam har spelat " fan " hela dagen .. nästan ! vi har endå haft mycket tid i dag .. spelat boll,vart ute,pysslat som målat, skrivit, och gjort pärlplattor.. ENDÅ spela han fan i dag !!

vet inte hur jag ska göra för att räcka till .. Har ju Alexandra med som tar sin tid .. ja kära nån säger jag bara ! Jobbigt att inte känna att Jag räcker till för min barn!

suck!!

jaja.. hm vi har iaf ätit fläskfilé med pommes och beasås .. sett bolibompa tillsammans och haft mys i soffan!

och barnen sover nu .. PUST !!!!!!!!

Jag ska ut och hämta in tvätten som jag inte hunnit/glömt !!!

suck! hatar att tvätta ... vill gärna ha egen tvättmaskin, de jobbigaste e väl att Jag måste klä på Alexandra heeela tiden då man ska ut till tvättstugan, Adam sitter ju kvar inne så snällt !


Hm ser på blåsningen .. heter de så!!? och vilka dumma folk det finns haha !!! :D


Syster ligger i feber :( :( hoppas du snart e piggare syster!! Tänker på dig!



Jag saknar Johan .. Han har barnen i helgen, så roligt för honom, men fan som Jag saknar honom! <3

Presentation

Malin Hejdenberg

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards