Alla inlägg den 14 februari 2010

Av malin hejdenberg - 14 februari 2010 19:30

börjar lida mot sitt slut ..

Jag och barnen har myst massor, busat, dom har hoppat i säng,( inte jag ) ;) lekt kurragömma, Alex är dock inte så lätt att leka det med tyckte Adam, hon kikar ju fram innan man ens hittat henne ..

Jag va en sväng i köket, när jag kom ut i vardagsrummet satt dom och kramades :) Adam sa att Alex bara flög på Adam och krama honom :) så va tvungen att ta kort .. så vart 2 kramar =) Gulligt värre .. dom kan vara riktigt goa mot varandra och i nästa sekund .. då jävlas dom med varandra .. Ni vet så som syskon gör !


Innan lunch knackar de på dörren .. JOHAAN!! kommer med alla hjärtans dag present, Ros och en söt nalle =) ååååhh så sööööttt!!!!!!!! Kärlek!

TackTackTack hjärtat!! <3


Alex sov middag efter lunch Jag och Adam pyssla lite och .. pärlplattor som vanligt typ, ett litet hjärta =)


Käka sen lite mellis, mat .. spagetti och köttfärssås .. mums! Adam som bestämde!


Efter middag knackar det återigen på dörren, in kommer Elin,grankällingen.. med blommor,choklad och kort.. VA! tänkte jag, får ja alla hjärtans dag present av henne!!????? men nej .. Elin,Min underbara syster .. hade bett Elin handla och skriva ett så fint kort

så här stod det !!

" Till den underbaraste syster som finns!

Älskar dig mer än vad jag kan visa och berätta.

Du finns alltid där.

Får mig glad,känna mig trygg

Alltid nära till skratt.

Vi kan gråta och vara tokiga tillsammans.

Skäms aldrig inför dig,

Du är min bästa vän.

Älskar dig av hela mitt hjärta Malin

Tack för att du finns för mig,

Puss och kram storasyster Elin "


aaaaaaaaah nu börja jag gråta! så fint .. och preciiis så jag känner för min syster!

Vi har ett speciellt band hon och jag .. det har vi alltid haft.. och kommer alltid alltid ha det !!

jag känner mig sjukt älskad alltså!!

Tack!!!

snyft snyft, snörvel!!!


Lite av mitt och Adams pyssel !

Alexandra gillar att klä ut sig, eller iaf klä på och av sig kläder.. här med sina byxor och en mössa . :)     Kram kalas <3     


Av malin hejdenberg - 14 februari 2010 09:26

eller alla Fjärtans dag !!??

minns att jag och syster bruka säga så hih..

Malin har inga pengar till att köpa något fint till barnen eller Johan, eller ens köpa ägg så jag kan baka någon god kaka :/

Johan har sina barn denna helg vilket jag tycker är jätte roligt för honom.

Får se vad denna dagen bjuder på ..

Alexandra kom nyss och sa " Blä uss blöija " och mycket riktigt .. hon hade bajsa i blöjan :) duktig tös! hon är aldrig tyst, snackar nästan hela tiden, OK mycket man inte riktigt hör men man förstår lite av vad hon menar, ibland låter det som det kommer ut kinesiskt eller japanskt språk ur hennes munn, tom Adam reagerar och frågar mig " Mamma vad säger hon " ?!!

haha

jaja.. vi har nu ätit frukost, jag ränner runt i morgonrock.. kanske dags att klä på sig?! ska bara dricka upp mitt kaffe först..


Hoppas alla nära och kära får en underbar Alla hjärtans dag! <3


        

Presentation

Malin Hejdenberg

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards