Alla inlägg den 24 februari 2010

Av malin hejdenberg - 24 februari 2010 22:03

Kan inte mer än att tacka er .. Elin,Anna,Therese,Emily för att ni finns i mitt liv!

helt underbara vänner,som alltid finns där på de där speciella lilla sättet som man ska som vän,

Ni gör mig STARK.. ni får mig att må så himla bra ! och ni gör mig till en snäll människa!!

Mår så jävla bra i erat sällskap..

Flytten hit till detta kvarter, jaa det har varit det bästa för mig, det bästa för barnen ..


Mysigt att tillsammans med alla er göra saker,roliga saker, som att se film tillsammans och tillsammans sitta och gråta ut,över en vacker film, skratta åt sjukt roliga saker så man får ont i magen,Ni finns alltid där,

Ja jag mår så jäkla bra !!

Barnen mår bra! dom har varandra, vi har varandra, heeeeeela tiden, känns helt och hållet underbart!



Allt ni gjort,sagt om allt med Elin, ibland har ni inte behövt sagt något, ni  ( och Johan såklart ) har gett mig det fulla stödet att orka handskas med Elins sjukdom.

Utan alla er .. vette fan hur Jag hade mått i dag !

det, det e dagens sanning!!!!


Jag älskar er! <3



Av malin hejdenberg - 24 februari 2010 20:06

Efter lämning på dagis som gick väldigt bra, gick Jag hem till Johan, spela lite tv spel som e såå jädra roligt :) .. åkte mot stan kl 10, arbetsförmedlingen, dom e tråkiga alltså !! Men behövliga !!

Men fick avbryta arbetsförmedlingen och åka akut men de skriver ja inte om just nu .. Allt är just nu bra igen iaf, men  skrämmande va det verkligen !!


förbi kupan och kika på skridskor, vi skulle igentligen fika men Johan skulle hämta Tilde så vi fika med henne efter i stället,

Handla lite grejs till kvällen och gick sen hem och bytte gardiner en snabbis för att sen hämta barnen.

eftersom det varit sååå fint väder i dag så va jag och barnen kvar ute, mötte Anna och Jonathan så Adam och Jonathan lekte en stund i alla snö högar .. Alexandra gick runt och åt snö .. haha enrolig sak som hände va att hon skulle ta snö mot en vall och " plums" såbara hon försvann .. ja där låg hon .. lilla hon i all denna snö .. hon syntes inte :)

Hem åt lite kräm för barnen va hungriga, spela lite boll innan det va dags för att börja med maten " fiskgratäng" som Adam valt, sj ville ja ha pannbiffar men nänä, inte ikväll.. i morgon kanske ..


I morgon e barnen lediga. Hemma hos mig heeeeeeeeeeela dagen, Adams Gudmor Carro kommer ..tjoohoo!! ska käka lunch tillsammans med barnen .. ska bli riktigt trevligt !! lite kaffe blir det nog också ..


åååhh älskade syster.. är nu hemma hos sin familj!!! underbar känsla för mig !!

betyder att syster måste vara liiite piggare :)


Therese med familj!! tänker på er !! hoppas innerligt att det inte är något allvarligt!! men förstår verkligen er oro! stor kram till er !!! <3



Kär

Presentation

Malin Hejdenberg

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards