Direktlänk till inlägg 24 februari 2010

Tillägnat mina vänner

Av malin hejdenberg - 24 februari 2010 22:03

Kan inte mer än att tacka er .. Elin,Anna,Therese,Emily för att ni finns i mitt liv!

helt underbara vänner,som alltid finns där på de där speciella lilla sättet som man ska som vän,

Ni gör mig STARK.. ni får mig att må så himla bra ! och ni gör mig till en snäll människa!!

Mår så jävla bra i erat sällskap..

Flytten hit till detta kvarter, jaa det har varit det bästa för mig, det bästa för barnen ..


Mysigt att tillsammans med alla er göra saker,roliga saker, som att se film tillsammans och tillsammans sitta och gråta ut,över en vacker film, skratta åt sjukt roliga saker så man får ont i magen,Ni finns alltid där,

Ja jag mår så jäkla bra !!

Barnen mår bra! dom har varandra, vi har varandra, heeeeeela tiden, känns helt och hållet underbart!



Allt ni gjort,sagt om allt med Elin, ibland har ni inte behövt sagt något, ni  ( och Johan såklart ) har gett mig det fulla stödet att orka handskas med Elins sjukdom.

Utan alla er .. vette fan hur Jag hade mått i dag !

det, det e dagens sanning!!!!


Jag älskar er! <3



 
 
Elin

Elin

24 februari 2010 23:21

åhhh...va underbart go du är Elin! är SÅ glad att jag fått lära känna dig. är glad att jag får hjälpa dig så gott jag kan och stötta dig när du behöver det. Finns ALLTID här, vägg i vägg. bara att knacka på. Älskar di med.

http://guteelin.blogg.se

 
Therese

Therese

25 februari 2010 07:24

Malin...klart vi finns här.. så mycket och ofta vi kan. Stöttar i vått och tårrt ! Varför har man annars vänner ? Det fina är ju att du gör precis detsamma för oss..
Tänker på sommaren som närmar sig... tänk va mysigt vi ska ha, med Grillkvällar, alla barn som badar i poolen och skrattar och tjoar, och så ett härligt glas vin... ! Det är vänskap , både bland stora och små....

http://hedmanlindby.blogg.se

 
elin hejdenberg

elin hejdenberg

25 februari 2010 13:26

nuuuuuuuuuu kan ja oxå kommera! jag är så jävla glad att du har dina grannar! jag längtar tills i sommar då jag får träffa dem! å johan såklart! ska ja sjunga, SOOOOMMARTIDER HEEEJ HEEEEJ SOMMARTIDER!!! =) för jag vet att han äääääääääääääälskar gyllene tider..!

http://elinhejdenberg.blogg.se

 
Emily

Emily

25 februari 2010 23:09

Så gulligt du är, försöker o finnas här så gott de går trots att jag är en liten "outsider" hahaha..

http://emilyhallgren.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

NY

Av malin hejdenberg - 30 november 2010 12:48

BLOGG...   http://malinlillstrumpa.blogg.se

Av malin hejdenberg - 30 november 2010 10:43

Jag är verkligen INTE ett fan till snön. Visst kan det va mysigt och sitta INNE med tända ljus och kika ut när det e mörkt och det e vitt på marken och det snöar, se när barnen gör sin första snögubbe,snö lyckta får åka pulka ..  Kul för barn och...

Av malin hejdenberg - 29 november 2010 12:28

Nya tag och barnen kommer hem igen =) Hoppas denna vecka blir " bättre " än sist dom va hos mig då dom va för hostiga för att gå på dagis, men som klättra på väggarna här hemma hur Jag än sysselsatte dom, Det va en jobbig vecka, Denna vecka komme...

Av malin hejdenberg - 28 november 2010 17:35

Första ljuset tänt, vi har varit hos mamma och pappa i lärbro på adventsfika, riktigt trevligt! Visa mamma bilderna från min tjejfest och jisses som hon skratta, heltokiga men även underbara bilder. www.hedmanlindby.blogg ( finns filmer ) www...

Av malin hejdenberg - 27 november 2010 17:12

Vi åt mat, maten blev riktigt god =) kasslergratäng bjöds det på, efter att ha vilat ner maten vanka vi oss in i vardagsrummet där vi åt efterrätten, citronfromache med grädde, mumsigt! Prata och prata och prata och skratta, tom så vi typ g...

Presentation

Malin Hejdenberg

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards