Direktlänk till inlägg 27 februari 2010

funderar

Av malin hejdenberg - 27 februari 2010 12:32

På Adams barnkalas..han vet preciiis vilka han vill bjuda och dom han vill bjuda. ja det förvånar mig inte att han vill bjuda dom..

Hans bästa vänner, roligt att han dock sa just dessa .. betyder att dom betyder mycket för Honom..

Va ska man bjuda på.. måste baka, har ja råd med det?? måste ta mig råd på något sätt.

Måste handla alla ingredienser osv.. ballonger.. jaa mycket fix.

Vet vilken dag nu :) så det kommer pluppa ner massa inbjudningar i brevlådorna !!


Nu ska Jag försöka få en liten Alexandra att sova innan Hon blir föööör trött !!



sen ska ja koppla av med en liten kaffe, för här hemma..kära nån.. klättrar på väggarna, inte jag, BARNEN! och då har vi endå varit ute och " lekt av oss energi "

Någon som är barnsugen och vill LÅÅÅNA 2 bustokiga barn??!!!!!!

( skämt är väl bäst att tillägga)


Fick ett snabbt besök och lite pussar, men saknar endå liiiika mycket :/

*Johan*





 
 
Linda

Linda

27 februari 2010 13:21

Vi kan byta barn ett par dagar:) (Skämt får jag väl oxå säga:)
Du kan bjuda på kladdkaka och chokladbollar, det räcker faktiskt.

http://isakliam.blogg.se

 
terese

terese

27 februari 2010 16:27

jag gjorde några goda kakor häromdan med strössel på... mycket uppskattat, har provat dom på barn i åldern 2,4,6,7 och 30... haha å dom är nu sluuut. mördeg som du gör en tjock ru´lle av 4cm i diameter å swn rullar du rullen i strössel... vilket som helst... lägg i den i kylen sen typ 1 timma å sen skivar du upp rullen i 0,5 cm tjocka skivor å på plåt i 200 grader 10 min eller nåtr sånt.. man skulle trycka dit en nonstop imitten på kakan innan de skulle in i ugnen men jag tog en mandel och några utan.. funkar lika bra
har du hunnit få skridskorna till adam?? hoppas dom passar!!!
kram

http://www.metrobloggen.se/memyselfandcasp

 
Therese

Therese

27 februari 2010 17:23

Omväxling förnöjer, är det inte så man säger.. Blir nog tufft att ta dina barn OXÅ... + mina egna.. men ett byte.. ja varför inte ;)

http://hedmanlindby.blogg.se

 
malin

malin

28 februari 2010 20:17

haha ja Therese .. ett byte .. absolut :D

http://www.malinhejdenberg.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

NY

Av malin hejdenberg - 30 november 2010 12:48

BLOGG...   http://malinlillstrumpa.blogg.se

Av malin hejdenberg - 30 november 2010 10:43

Jag är verkligen INTE ett fan till snön. Visst kan det va mysigt och sitta INNE med tända ljus och kika ut när det e mörkt och det e vitt på marken och det snöar, se när barnen gör sin första snögubbe,snö lyckta får åka pulka ..  Kul för barn och...

Av malin hejdenberg - 29 november 2010 12:28

Nya tag och barnen kommer hem igen =) Hoppas denna vecka blir " bättre " än sist dom va hos mig då dom va för hostiga för att gå på dagis, men som klättra på väggarna här hemma hur Jag än sysselsatte dom, Det va en jobbig vecka, Denna vecka komme...

Av malin hejdenberg - 28 november 2010 17:35

Första ljuset tänt, vi har varit hos mamma och pappa i lärbro på adventsfika, riktigt trevligt! Visa mamma bilderna från min tjejfest och jisses som hon skratta, heltokiga men även underbara bilder. www.hedmanlindby.blogg ( finns filmer ) www...

Av malin hejdenberg - 27 november 2010 17:12

Vi åt mat, maten blev riktigt god =) kasslergratäng bjöds det på, efter att ha vilat ner maten vanka vi oss in i vardagsrummet där vi åt efterrätten, citronfromache med grädde, mumsigt! Prata och prata och prata och skratta, tom så vi typ g...

Presentation

Malin Hejdenberg

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards