Alla inlägg den 2 mars 2010

Av malin hejdenberg - 2 mars 2010 13:33

Antingen dement eller så .. hm trött ..

igår åkte Jag,Mamma och Simon till stan, Tog en snabb fika hos mommo och åkte sen vidare för att handla mat och present till Adam

Hemma vid 3 tiden .. Barnens pappa hämta barnen på dagis .. ( tråkigt att man måste påminna honom om att han har 2 barn 2 gator bort )

Jaja.. va iaf inne och snacka skit med Anna och prata med sötaste Havanna.

Massa hemliiisar mohahahaha


Barnen kom hem till kvällsmaten,

Kolla lite bolibompa.. Johan kom förbi.. Även mamma o pappa som skulle hänga upp persienner, fick Hjälp av Johan.. så jag satt och kolla på haha =)

Barnen sov gott i sina sängar, så när Mamma och Pappa åkte hem gick vi in till Elin och såg film med henne,Adde och Anna .. Sorry Adde för allt prat och skratt under filmen !!! Ja o barnvakten va med och på,

va iaf en skit rolig kväll igår , :)

Ingen brandrök varken kände eller såg vi på hela kvällen, å när ja o Johan gick in till mig andades barnen och dom mådde väldigt väldigt bra och sov så sött i sina sängar.


Lämna barnen på dagis och sen gick vi hem till Johan.. Jag somna haha =)

Nu e jag hemma, och tvättar och fy fän så kall vind det e ute.. mysigt då solen lyser, men isande vind !!!


i morgon fyller min lilla prins år.. så Mamma och pappa kommer på kvällen,

Och tänkte hämta barnen kl 14 på dagis i morgon, ( jaaaa Adam ska gå på dagis på sin födelesedag, sist jag hade honom hemma då han fyllde 2 år brände han heeela handen o armen på en stekpanna ) så tänkte att efter dagis runt 15.00 tiden att hans vänner och mina vänner :D kommer och fikar lite :)

Så ikväll ska Jag blåsa ballonger!! kommer INTE ha luft i lungorna när jag går och lägger mig :/

ska baka lite kladdiskaka i morgon, Elin.. Anna har ni formar ja kan låna ;D


naj.. ut i tvätten kanske ..

burr...



Presentation

Malin Hejdenberg

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8 9 10
11
12 13 14
15
16 17 18
19
20 21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards