Alla inlägg den 5 mars 2010

Av malin hejdenberg - 5 mars 2010 11:00

japp nu har ja städat färdigt nedervåningen.. va mycket fortare det går att städa när man är själv, inga barn som åker på dammsugaren, trycker på knappen så sladden åker in i dammsugaren,stänger av dammsugaren, men kan lova er att jag endå sakna barnen.. tänker på dom nästan hela tiden, " undrar va dom gör,hur dom mår "

Jätte roligt för barnen att dom fick en extra natt hos sin pappa.

Dom behöver verkligen det!!

sen att jag går och nästan saknar ihjäl mig efter dom, de får ja ju göra då!

stackars stackars mig ;)


Ska snart hopp i duschen tänkte jag!

i eftermiddag ska jag ensam utan barn ( känns konstigt ) gå på barnkalas !

sen tvätta lite igen! fan som ja tvättar.. :/


i morse tog jag med mig min kaffe kopp och tog mig en cigg , solen lyste och fan som jag längta och drömde mig bort till våren, när man kan ta me sig kaffekoppen, ciggen och barnen ut! (utan massa ytterkläder) och bara njuta!

Jag älskar våren, har alltid gjort, kommer alltid göra! :)


tänk i sommar, sitta ute om kvällarna, dörren öppen, med ett glas vin i handen, satan vicken lyx alltså :)



nu ska lite ren.. eller älg.. kanske en häst..

så...

duschen nästa !!!

Av malin hejdenberg - 5 mars 2010 09:06

Hipp Hipp HURRA för Wilma på hennes födelsedag!

Grattis till sötnosen!!

Av malin hejdenberg - 5 mars 2010 00:12

Och kom precis hem efter en riktigt mysig kväll med Johan och hans dotter Tilde, Mysig tjej :)

Drack kaffe och såg film..

Barnen åkte till sin pappa redan i dag, Skulle fira Adams födelsedag! så istället för att hämta dom, lämna dom ikväll och sen hämta i morgon fm igen kunde dom sova där, blir för mycket och knasigt för barnen annars :/ tror jag.

Så i eftermiddag har jag varit inne vid Anna och Havanna och snackat lite skit ..

kasta i mig en macka och gick sen bort till Johan där även hans dotter Tilde va,

Vi såg på film och hade det riktigt mysigt!

Tilde vakna till när Jag gick och sa " Hon får också sova här "

haha hm.. nnjaa.. ska nog sova hemma tyckte jag :)

mysig tjej det där!!



I morgon fyller Wilma 3, eller nej vänta .. kl e över 00.00 så det e visst i dag ..

Hipp Hipp HURRA för Wilma!

Ska dit på kalas .. senare .. :) vet ej när.. får ringa Therese i morgon!! eller nej .. i dag!!



Jag och Johan prata om att se någon film sen på kvällen ..


Sjukt mysig känsla .. KÄRA NÅN!!!


Pirr i magen.. Mmm Malin är kär, jädrigt förbannat kär ( men säg det inte till någon )  ;)



natti natti alla läsare!!


skriv o säg hej jag heter .... och läser din blogg.. kul o veta vem ni är allihopa!!

:)

Presentation

Malin Hejdenberg

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8 9 10
11
12 13 14
15
16 17 18
19
20 21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards