Alla inlägg den 7 mars 2010

Av malin hejdenberg - 7 mars 2010 21:32

har sovit 2 timmar ikväll haha ..

upp fort som fan för att kika på vad klockan va .. trodde det va mitt i natten och hade missat min film kväll med Johan .. tur så va kl inte mer än lite över 19 ..

Han kommer när dom har repat klart i stan ..

Lånat lite filmer av Elin .. se va vi får för oss och se ..

myspysig kväll.. tror han skulle sova över med :)


Malin e pigg som en mört just nu och kanske tom kan hålla mig vaken till en film för en gång skull.. somnar nästan alltid till när vi ligger och ser film,

ser ja sj , somna jag aldrig .. :/


satan i gatan .. spilde ett helt glas vatten över mig sj nu .. tur det inte kom på datorn .. hur lyckas man lixom, så måst byta kläder stor stor suck!!


den 7 Juli .. då kommer syster med familj hit .. längtar längtar !! stannar till den 18 juli.. så .. någon som har eller vet någon som har en husvagn att hyra ut till dom så skulle det va snällt :)


<3

Av malin hejdenberg - 7 mars 2010 13:13

i morse när Jag vakna lyste fan solen rakt in på mig .. å annars brukar ja haaata att ha solen i ansiktet på det viset.. men inte i dag :)

Snart är helgen slut .. i morgon hämtar Jag hem barnen igen :) mysigt!


Va har hänt denna helg då?

Barnen åkte ju som sagt redan i torsdag .. va hemma vid Johan och hans dotter Tilde och såg lite film..

Fredag hm.. jag städa under fm .. och gick sen in till Anna .. sen till Wilma för att gå på kalas .. gott fika och trevligt va de :)

på kvällen va jag inne vid Elin tillsammans med Anna .. blev en trevlig kväll .. mycket prat :)

I går under dagen gjorde jag inte speciellt mycket .. va hemma .. tog det lugnt ..

och på kvällen gick jag till Johan,drack lite kaffe, såg tv med hans son och dotter

Mys va de :) <3


I dag har jag bjudit hit mamma o pappa på fika, får se om dom har tid att kika förbi..

Hoppas på att träffa Johan i kväll efter dom repat klart ..


fin fint väder .. skinande sol .. !!

och Jag har varit på en promenad :)


Jag börja bli hungrig .. fick frukost av grannen i mitten .. nybakade scones :) riktigt gott !!!


så hmm va ska man laga för lunch/middag .. snitzhel o pommes?? eller pasta me pasta sås .. hmm.. tåls att tänka på ..

Presentation

Malin Hejdenberg

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8 9 10
11
12 13 14
15
16 17 18
19
20 21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards