Alla inlägg den 9 mars 2010

Av malin hejdenberg - 9 mars 2010 22:12

Jaa dagen har varit bra .. fram tills för en stund sen ............


LÄmna barnen på dagis och hem för att tvätta, Nina och Miranda kom på lunch och kaffe, riktigt riktigt trevligt va det ! Miranda e sååå himla underbar!!

Gick in till Elin och " stal " lite kaffe ;)

hämta sen barnen och vi va kvar ute en stund innan de va dags att gå in för att förbereda maten bla ..

barnen åt god mat iaf .. kära nån va dom vräkte i sig .. sj har ja fan i mig ingen matlust.. åt bra lunch iaf ..

bada med barnen och natta dom och dom somna så sött .. Adam tjata lite om nappen men inge större ..

Johan kom hit och mysa och såg tv .. alltid lika mysigt :D


Nu till mitt dåliga avslut på dagen .. Ni som läser och tycker jag pekar ut någon i min blogg.. då får ni tycka det då ..


Barnens pappa kommer inte ha dom som planerat nästa helg.. pga jobb säger han .. Han tycker han ställt upp på mig så nu e de min tur.. men visst .. han träffa dom bara varannan helg vicket ja tycker e för lite för barnens skull..

ja va ju tvungen att byta helg förut pga att han hade annat just den helgen ..

jag börjar bli jädrigt trött på detta nu .. Jag tar tex inga kvälls jobb mitt i veckorna för att jag har barnen.. tänker inte be honom att ta dom, är det så att han då tex fått jobb .. går att ta ut en pappa dag eller sluta lite tidigare så han hinner hämta på dagis, den han jobbar för borde ju ha överseende med det..

Nej men va fan ska jag göra??!! bli en rättsak.. ska de verkligen behöva gå så pass långt!! förbannade jävla skit karl !!


Hade ja vetat vicken man han skulle bli .. hade ja helt klart valt en annan pappa att skaffa barn med, hårda ord !! ja! men det e så jag känner och känt länge länge, Och vissa vet varför !!!

vill fortfarande ha kvar mina barn såklart!!

MEN .. kunde ja vetat! hade mycket varit annorlunda!!

men de e lätt att vara efterklok !!


nu får ja säkert tusen spydiga kommentarer!! det struntar jag i .. måste skriva av mig om detta..


Tur Johan e här i kväll så jag blev glad och då och då slöt att tänka på den där förbannade skit högen!!!!


Presentation

Malin Hejdenberg

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8 9 10
11
12 13 14
15
16 17 18
19
20 21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards