Alla inlägg den 12 mars 2010

Av malin hejdenberg - 12 mars 2010 23:52

till dej som valde att vara anonym.. att klart ja valt att vvara sj då det absolut inte funkar att leva ett liv tillsammans med 3 barn varav 1 av dessa 3 faktiskt är vuxen människa och pappan till mina barn

Om han nu som du skriver älskar sina barn, varför träffar han bara dom varannan helg när han bor ett stenkast bort, är arbetslös, har all tid i vörlden alltså att träffa sina barn då o då några timmar i veckan utöver dom få timmarna han har sina barn ??!!!!!!! kan du svara på det?! Nej.. men det e rätt enkelt, han vill inte eller orkar inte .. och tro inte att jag försökt ta de med honom, ringer man kastar han på luren för det går inte att prata med denna människa, han har aldrig kunnat prata med mig eller någon anna rätt. så nej problemet ligger inte hos mig ..

Han har sj satt dessa 2 underbara barn till världen och då får han ta sitt ansvar och ta barnen dom få timmarna i månadern han faktiskt har dom ,

Blir ja erbjuden jobb,har jag frågat honom,kan han inte visst då försöker ja fixa någon annan eller så får ja helt enkelt skita i att jobba .. som han isf får göra denna helg som faktiskt är hans, hade varit lite skillnad om han hade barnen så ofta som jag har dom, men man tycker ju att har man umgänge med sina barn endast 6 dagar i MÅNADERN så får man väl rätta sitt jobb efter det ??!!!!


Jag hoppas verkligen han hämtar sina barn på fredag eller fixar barnvakt!

Annars vet han exakt va som gäller, tyvärr är det barnen som blir drabbade men ja har sett Adam sviken så många gånger, ledsen förbannad, stefan ser aldrig de för Adam bir ju självklart glad när han väl kommer som de e sagt..

Men han har även sagt dessa ord till sin pappa " JAG VILL INTE VARA HOS DIG " länge sen nu .. men dom orden kom från en 3 årig pojk, När stefan inte tog dom som bestämt på sin helg, och inte hade träffat barnen på nästan 3 veckor... 

bytte då helg !!!


Så Jag skriver iinget annat än va som e sant, o detta e min blogg, något du inte gillar att jag skriver,, läs inte .. men ja måste få skriva av mig !!


Vill att barnen ska ha bra kontakt med sin pappa  men vet ej vad deras pappa vill riktigt ,, om han inte e riktigt säker på vad han vill.. då e det bäst att bestämma sig, Adam är 4 år .. han frågar massor massor massor .. behöver sin pappa mycket!

Alexandra är 1 1/2 och även hon behöver sin pappa ..

Något e fel när hon säger pappa till någon som inte e hennes pappa ..

Ringer det ingen klocka i pappans huvud då.. då undrar ja om det någonsin kommer göra det alltså!


.

Av malin hejdenberg - 12 mars 2010 15:40

Igår innan dagis va jag på bvc med Adam för att försöka att återigen få honom att göra syntestet, men nej! han total vägra o då har vi tom övat här hemma .. så då blir det en remiss in till ögon i stan .. stor stor suck!

Lämna sen barnen på dagis för att åka senare åka till stan med Elin, Gick in till Elin och Adde med en kopp kaffe och macka :) skit tråkigt att äta frukost sj ju ..

Åkte sen mot staden .. hitta en kläning till Alexandra på rean och massa kalsonger till Adam, sj hitta jag ett par solbrillor till mig sj . OK hitta massa annat med . men snål som man är mot sig sj ni vet!!!!! köpte inte de iaf .

Käka lunch och åkte sen för att sätta elin under saxen !! vart så jävkla snyggt!

blev sj väldigt sugen att klippa mig så ska boka tid för slingning och klippning,

Sa tack o hej till Elin och mötte upp Johan och Devin.. ( Johans son ) på stan ..

åkte hem till Johans syster och hennes lilla familj på lite middag, riktigt roligt att träffa Michaela med familj, va flera flera år sedan jag träffa henne, och dom bjöd på riktigt god mat, gott marinerat kött, med klyft potatis och sås och sallad, Mums! sen vart det kaffe och  tårta för att fira födelsedagsbarnet,Devin!


Åkte hem vid 19 .. mamma o pappa hade så snällt hämtat barnen på dagis . och det hade gått jätte bra .. Jag va inte de minsta lilla orolig att det inte skulle gå bra tillsammans med mommo o moffa !!

Mätt och belåten kom jag hem, haft en riktigt toppen dag..


när mamma o pappa åkt hem tog ja med mig babyvakten och gick in till elin och snacka lite . skulle se en film men haha prata dock mer !!




För varje dag som går blir ja bara mer o mer kär .. o längtar ihjäl mig efter Johan fast jag träffa honom igår lixom.. :/





Presentation

Malin Hejdenberg

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8 9 10
11
12 13 14
15
16 17 18
19
20 21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards