Alla inlägg den 13 mars 2010

Av malin hejdenberg - 13 mars 2010 23:09

Nej för det e min födelsedag!!

Hurra hurra hurra!!


Och grattis till Elin och Adde som firar 3 års förlovning i dag!

<3


I morse fick jag och barnen oss en rejäl sovmorgon, vakna först kl 6 gav välling till Alex och vi somna om i min säng .. gick ner och åt frukost 9.30, suuuper!!

Adam ville inte sjunga för mig förrens vi skulle äta paj " för det e sånt man gör då mamma " sa han =)

Vi fick iaf i oss lite frukost och baka sen en blåbärspaj och en jordgubbspaj!

Efter lite lunch i magen gick vi till affären för att handla lite lördagsgodis till barnen .. Mötte therese med familj i Ica, följde med hem och lekte en liten stund ute, strålande sol men lite kallt faktiskt !

Sen hem för att äta lite mellis, Johans Tilde kom förbi och åt mellis med oss och va med oss hela fm, underbar unge det där!Elin och Holly kom in och gratta mig, fick en kaffebryggare, liten och preciiiis vad jag behöver dom mornarna då jag vill ha mig en kopp och inte orkar göra pga att jag har en perkulator.. blir ju inge gott om man gör ca 2 koppar.. så stort tack, va från therese med, :D blev jätte glad!

När Tilde åkte hem vid 18 åt jag och barnen lite middag,Korv med bröd,enkelt!

Strax efter kom mamma,pappa,niklas och simon och fira mig =)

Fick kläder, som passa, va så nervös att dom skulle vara för små, men icke =)

Jätte snygga. ett par jeans, treggins, 2 tröjor, :)

Jag e super nöjd med min födelsedag!

och vid pajdags höll Adam va han lova utan att jag eller någon annan påminnde mig, så sjöng min lille pojk för mig =)

Alexandra somna innan fikat, hon hade inte sovit middag idag, trodde hon skulle slumra till på eftermiddagen men hade fullt upp att leka med Tilde, =)


Elin och Adde fick lite paj, ( Adde åt allt sj ) :) Adam tycker dom skulle ha det =)


Gästerna åkte hem och jag blev bjuden på 2 glas vin av Anna, bra slut på min födelsedag.och gott va det med ..

JOO JOhan och Tilde kom förbi med en blomma och choklad =) så sött!!!!!<3


Just ja .. fick presentkort av syster med familj på lottas :D

ska nog köp mig en parfym till mig sj tror jag =)


I morgon ska vi äta tacos tillsammans med Johan och hans barn .. ska bli gott och trevlig =)


dags att sova .. haft en jätte bra dag och tack så mycket för alla presenter och grattis !!!!!!

Presentation

Malin Hejdenberg

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8 9 10
11
12 13 14
15
16 17 18
19
20 21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards