Alla inlägg den 14 mars 2010

Av malin hejdenberg - 14 mars 2010 20:05

Denna söndag vakna jag pigg =)

efter frukost och en kopp kaffe va det dags att dra fram dammtrasan,dammsugaren och golvmoppen, Men inte lätt att städa med 2 barn rännandes runt benen kan jag lova, men det va så skitigt här hemma så va verkligen tvungen ..

Men skicka upp Adam att leka på rummet .. vicket han gick med på, Alexandra såg på Gustav .. så jag fick det städat .. tillslut!!

Börja även tvätta kl 10 .. Adams jacka och termobyxor va så sjukt leriga så va så illa tvungen att tvätta .. och nu e de skönt med rent tvättat och någorlunda rent här hemma .

Alexandra sov middag, så satte på ute på trappen och drack lite kaffe medans Adam va ute och lekte,

Han klättra upp för en snöhög.. och sa " Hoppa inte ner du kan slå dig " han hoppar och får foten lite galet, suck!

Men han verkar inte ha så farligt ont eftersom han hade hoppat från Jonathans säng då han va inne och lekte .,

Vi baka sen lite scones och bjöd hit farmor på fika, jätte trevligt och hade mycket att prata om :)

Johan kom förbi och vi handla tacos, har ju billigt som tusan i konsum =)

Hem och laga tacos och det va riktigt riktigt gott =)

Johan åkte sen för att repa med bandet och jag och barnen hoppa i badet, natta sen barnen som va ganska trötta och diska undan efter middagen ..


nu sitter jag här .. degar framför tv:n, saknar Johan faktiskt .. fast jag träffa honom för 2 timmar sen ....


<3

Presentation

Malin Hejdenberg

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8 9 10
11
12 13 14
15
16 17 18
19
20 21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards