Alla inlägg den 16 mars 2010

Av malin hejdenberg - 16 mars 2010 19:40

kaffe har jag druckit i dag .. har varit en aningens trötter ..

har nog dragit i mig 5 koppar,

Alexandra har sove ganska länge i dag .. Hostan hon har låter inge bra , stackarn, men i morgon kl 14 ska vi ner till doktorn,

Adam har varit på dagis och de har gått så bra !

cykla så glatt hem och fortsatte cykla utanför då vi kom hem ..

Sen städa vi barnens rum, Adam e alltid med och städar, han tycker nästan det e lite roligt om vi hjälps åt .. han e duktig så .. sen har de varit lite små trotts hit o dit dock ..


Johan kom och drack lite kaffe =) <3

Men kommer inte hit ikväll då han skulle umgås med sin son och hjälpa honom med sin läxa,

Barnen e nybadade och sover i sina sängar, undrar hur natten med Alexandra blir, hon kommer nog få vara hemma hela veckan från dagis tror Jag,

tyvärr blir det alltså inga jobb denna vecka :( tråkigt !


har känningar av huvudvärk känner jag :/


lägg mig på soffan o se lite tv kanske ..


Om jag slutar röka borde jag ha råd att köpa mig ett par nya skor = )

Av malin hejdenberg - 16 mars 2010 11:00

Jag måste sluta röka.. vet att det absolut inte e bra för mig,barnen eller vår ekonomi.. någon som kan hjälpa mig att sluta, jag har fixat det förr .. ok då va jag gravid.. men borde ju kunna fixa det nu .. !!! ska jag försöka sluta nu efter detta sista paket??

Vet att syster verkligen vill att jag ska sluta .. ska fan göra det !!

Någon som vill sätta en peng? kanske tom hänga på att sluta??!!

Jag måste verkligen det .. men känner ja ett måste e de såklart svårare !!

suck suck suck!! varför börja jag igentligen igen?!!

jag e skiiiit rädd att gå upp mina 30 kg igen om jag slutar.. men får inte köpa hem något godis.. så grannjävlar om jag ber er att vara barnvakt en stund för att handla typ, godis.. säg nej!! ;)


Hur ska ja klara detta?? tuggummi?? vet att ja får ut något bra av att sluta .. bättre för barnen,mig och EKONOMIN!!!


Hur ska jag klara det?!! jag e ju röksugen just nu !!! GAaaaaaah



I morgon ska ja iaf till doktorn med Alexandra.. kl 14.00


Hon har en rätt jobbig hosta ..



Malin för helvete slut o rök, men ingen kan ju tvinga mig att sluta.. inte ens jag sj kanske.. eller går det ??? får helt enkelt sluta köpa cigg.. så alla i min närhet, va beredda på att denna glada tjej kanske blir dyster o lite små tråkig o sur nu när ja ska sluta!! tror ni att ni orka med mig????????!!! ;)



ååååhhh snart sommar o vår.. sitta ute, me en kopp kaffe eller vin.. me en cigg i handen .. jisses de e ju super gott!!

får tänka.. fan så äckligt det e med ciggisar tillsammans med kaffe och vin!!

tror ni jag kan inbilla mig de :/ hmmm återstår att se .. klarar jag det blir ja stolt.. klarar jag det inte, blir jag förbannad! vicket ja lär vara ett tag framöver endå när ja slutat !!!!!




Presentation

Malin Hejdenberg

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8 9 10
11
12 13 14
15
16 17 18
19
20 21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards