Alla inlägg den 17 mars 2010

Av malin hejdenberg - 17 mars 2010 20:26

Men drack dock inte kaffe tillsammans med läkaren haha!

Lämna Adam på dagis till 9..

kl 10 gick jag och Alexandra ut på en promenad, hon somna i vagnen, Jag gick införbi Lottas för att kika på nått nytt till bara mig .. fick ju presentkort av syster med familj i present, tänkte köpa en parfym men hitta ingen som passa mig till

100% Utan hitta 2 borddukar, en till vardagsrummet o en till köket, fick lite pengar över så får kika på nåe mer en annan gång på Lottas !

Förbi Ica och handla hem bröd o pålägg ..

Alexandra somna även när ja kom hem så hon fick fortsätta sova ute i vagnen .. riktigt niice med babyvakt då kan man gå in och göra något inne ..

Satte mig vid tv:n och åt en macka :) då knackar de på dörren, JOHAN :D

glad jag blev !!

Vi mysa .. drack lite kaffe, sen vakna lillskruttan, Johan va kvar en stund till o gick sen .. laga lite lunch till Alex o sen iväg till doktorn.. visa sig att hon hade 39.5 i feber, och prover togs o hon har alltså halsfluss.. stackarn..

men doktorn tyckte hon va en riktigt stark o tuff tjej för med halsfluss och den febern borde hon va trött, hängig och dålig .. men hon har ju lekt o busat här hemma .. velat mysa mer än vanligt dock .. men inte mig emot =)

Iväg till apoteket, underbara Anna låna mig pengar till medicinen TACK ANNA! du e min ängel!! utan vingar ;)

sen dags att traska bort till dagis.. liiite sent vart de,, närmare halv 4 .. tog tid vid läkaren och på apoteket ..


Väl hemma lekte Adam ute en stund med Holly och jag o Alex gick in .. Adam kom in strax efter, jag har dammsugit av golven här nere, drar in så förbannat med grus när man kör in vagnen . .

Hade iaf gått bra på dagis med Adam, Alexandra blir hemma hela veckan ..

hoppas ja kan jobba på måndag .. att hon inte har feber .. för e febern borta kan hon gå ..


* Enligt Johan vill han att vi ska rymma till en barnfri ö .. bara han och jag, hihi *

Presentation

Malin Hejdenberg

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8 9 10
11
12 13 14
15
16 17 18
19
20 21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards