Alla inlägg den 18 mars 2010

Av malin hejdenberg - 18 mars 2010 20:11

Känner mig jävligt stolt över mig själv.. som jag stridigt om att få rätt !!!

Att Han ska göra de som e rätt, som en förälder ska göra då man då e förälder, att ha hand om sina barn fast dom e lite sjuka, sjuksriva sig eller ta ut Vb..

åh äntligen .. jag vann .. jag fick rätt ..

I morgon kl 9 hämtar Han som vanligt!!!

Tänk att Jag orka stå upp för mig sj , för barnens rätt .. Han han blir tvungen att ta dom FAST han skulle jobba ..

1-0 till Mig  ; )

...

Man blir ju lite ledsen då Adam så gärna vill vara mer vid sin pappa .. inte för att Jag blir ledsen för att han vill de för att Han inte vill vara hos mig, det vet ja att han vill .. men han har tom sagt att " han vill ha de så som hans kompis har det " träffa oftare.. trist .. verkligen jätte trist ..

men men .. ja vann iaf detta =) kändes bra !!


Stolt Jag är :D:D

Gjort rätt för barnen.. blir ens barn sjuka o det e den enes förälderns dag.. får man vara så snäll att vara hemma =)

får alltid Jag göra !!!!


I dag har vi int gjort så mycket.. vart ute .. inne.. dammsugit.. Johan kom o pussa på mig en sväng =)

lagat mat .. ätit .. badat .. duschat ... nattat barn ..


NU sveriges värsta bilförare :D

hihihi


<3


Tusan .. ja e skit kär !!!

Presentation

Malin Hejdenberg

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8 9 10
11
12 13 14
15
16 17 18
19
20 21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards