Alla inlägg den 20 mars 2010

...

Av malin hejdenberg - 20 mars 2010 21:52

Kom inte på någon bra rubrik ..


I går gick jag,Elin,Emil och Anna för att se seven streams .. dom va bra som alltid och efteråt vart det lite party hemma hos Elin och Adde,

en bra kväll med mycket prat och musik då =)

Hem sent och i dag har det varit en lugn dag som jag tillbringa tillsammans med Anna en stund och sen in till mig för att senare åka till Mamma och Pappa för att äta god tacos..

Mamma och Pappa skjutsa hem mig strax innan 7 och jag gick då bort till Johan en sväng .. Tilde va även där .. Johan va trött och matt så Jag gick hem efter några timmar för att se slutet på körslaget ..

Fick dock aldrig se Mojje.. tråkigt ..

men ska försöka se nästa vecka.


Annars vet jag inte vad som mer sker i helgen faktiskt .. ska dammsuga av lite i morgon tänkte jag ..

Har inte riktigt funnits så mycket ork eller tid ..

Som ni säkert förstår så e barnen hos sin pappa i helgen då som vanligt..


Jaa detta vart ett litet inlägg ..












....

punkt slut ! .

Presentation

Malin Hejdenberg

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8 9 10
11
12 13 14
15
16 17 18
19
20 21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards