Direktlänk till inlägg 21 mars 2010

sex

Av malin hejdenberg - 21 mars 2010 21:31

är en siffra .. hitta ingen roligare rubrik..

I dag .. ja vad har man hittat på, fikat lite med Tilde och Johan här vid lunchtid .

dammsög och skura golven på nedervåningen, Varit inne hos Anna och Havanna en sväng och sa Hej ..

Åt lite macka,sen kom Johan hit, blir ju inte så länge som förrut då Han har Devin hemma som ska i säng och upp tidigt för att åka med bussen till stan, men dessa få timmar blir desto mysigare faktist .. :)

I morgon ska jag jobba mellan 7-13.. ska bli roligt att jobba lite igen.. :) saknat mitt jobb! och arbetskamraterna på mitt jobb också..

I morgon skulle jag nog käka lite gott tillsammans med Johan ..

. sen ville han att jag skulle sova där .. får se hur jag gör .. Jag hämtar dock inte barnen förrens tisdag eftermiddag ..


.........


Joo messa barnens pappa om att köra på varannan vecka from sommaren .. men inge svar .. Vet att Adam vill ha det nu .. om han fick bestämma,men just nu e de ju inte han som bestämmer,utan hans pappa ..tydligen ...

jag vill inte ha varannan vecka, ( för min egen skull ) men för barnen.. jaa då måste ja fixa så de blir det ..  men gu vicka jobbiga veckor jag kommer få dom veckorna dom bor vid sin pappa .. :(


Saknar dom massor massor massor massor just nu ..





Torsdag och fredag ska vi upp tidigt för att gå till dagis til halv 7 o jag börjar jobba kl 7 .. tidiga mornar men brukar inte vara nåe större problem med det ..



joo o ni .. sluta röka.. går inge bra .. ska nog inte planera så mycket .. utan det ska bara BLI så .. men hur BLIR de så ??!?!!?!?!?!??!?!?!?!??!!!!


Helena .. ja ett slutarökalångdistansförhållande lät alldeles utmärkt!!!!!!!

:)




 
 
elin hejdenberg

elin hejdenberg

21 mars 2010 21:45

Ge dig fan på det! Du får inte komma hit om du röker!!!! =P Tänk på det du!
PUSS

http://elinhejdenberg.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

NY

Av malin hejdenberg - 30 november 2010 12:48

BLOGG...   http://malinlillstrumpa.blogg.se

Av malin hejdenberg - 30 november 2010 10:43

Jag är verkligen INTE ett fan till snön. Visst kan det va mysigt och sitta INNE med tända ljus och kika ut när det e mörkt och det e vitt på marken och det snöar, se när barnen gör sin första snögubbe,snö lyckta får åka pulka ..  Kul för barn och...

Av malin hejdenberg - 29 november 2010 12:28

Nya tag och barnen kommer hem igen =) Hoppas denna vecka blir " bättre " än sist dom va hos mig då dom va för hostiga för att gå på dagis, men som klättra på väggarna här hemma hur Jag än sysselsatte dom, Det va en jobbig vecka, Denna vecka komme...

Av malin hejdenberg - 28 november 2010 17:35

Första ljuset tänt, vi har varit hos mamma och pappa i lärbro på adventsfika, riktigt trevligt! Visa mamma bilderna från min tjejfest och jisses som hon skratta, heltokiga men även underbara bilder. www.hedmanlindby.blogg ( finns filmer ) www...

Av malin hejdenberg - 27 november 2010 17:12

Vi åt mat, maten blev riktigt god =) kasslergratäng bjöds det på, efter att ha vilat ner maten vanka vi oss in i vardagsrummet där vi åt efterrätten, citronfromache med grädde, mumsigt! Prata och prata och prata och skratta, tom så vi typ g...

Presentation

Malin Hejdenberg

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8 9 10
11
12 13 14
15
16 17 18
19
20 21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards