Alla inlägg den 29 mars 2010

Av malin hejdenberg - 29 mars 2010 21:22

som Jag skriver detta inlägg !!

From i dag är barnen varannan vecka hos sin pappa ,, känns ja, konstigt för det första samtidigt som det känns skönt att nu har Adam det så som Han pratat om att Han vill ha ..

Adam berätta en liten saga igår kväll när vi låg uppe i sängen och skulle läsa saga innan läggdags ..

Sagan handlade om en Kanin som va ute i skogen och leta efter sin pappa .. för han hade ingen pappa som brydde sig om honom .. Jag frågar då Adam jaha och va heter denna kaninen då ?!!

" Han heter Adam "

Mycket mycket har ja kämpat för att hålla igen tårar ,, MEN nu klara ja inte av det .. va har denna lilla pojke , min lilla pojke gått och tänkt på igentligen!!??

Kära nån, han e 4 år och berättar denna saga .. som Han sj e med i .. det gjorde ont i mitt mamma hjärta .. det brast i tusen bitar och jag kände sån ilska mot stefan ..

Bestämde mig för att nu får de fan va nog .. varannan vecka för barnens skull eller inget alls ..

Stefan skrev i morse att nu blir de varannan vecka, och jag kan lova er mina trogna läsare att jag fick en rejäl klump i magen .. i halsen .. gråten fanns där samtidigt som glädjen fanns där då Jag vet att Adam vill detta.. han vill vara hos sin pappa lika mycket som Han vill vara hos mig ..

Så, mycket mycket blandade känslor .. Vill ha mina barn hos mig ALLTID!

men jag tänker inte vara en egoist och tänka på mig själv, utan tänka på vad som e rätt och vad mina barn vill , visst ok Alexandra e ännu så liten .. men även hon blir större .. Barnen har rätt att ha sin pappa om dom vill det ..

Känns som jag kämpat och gjort helt rätt .. samtidigt som det kommer bli så jäkla innihelvetes svårt att vara utan dom i en hel vecka.. Men för barnens skull måste ja stå ut ..

Barnen har rätt till båda sina föräldrar ..


..

Annars i dag har ja handlat me mamma i stan .. mat, en matta och skor ..

Hade en riktigt rolig dag med mamma istan, vi e ju inte riktigt kloka =)

Väl hemma kasta ja in maten i kyl o frys och traska sen bort till en liiite sjuker Johan, stackarn .. ja ni som har karlar veeeeet hur synd det e om dom då dom e sjuka.. somna en liten sväng i sängen ;)

traska hem för att städa av golven och åt en varm macka .. o Johan tyckte ja skulle komma bort igen .. så köpte en cola o gick bort för att rå om lilla sjuklingen ..

Nu ligger ja hemma i min säng, tomt o ensamt som satan ..

ELIN HEDMAN.. får ja sova mellan dig o Adde i natt ;P ???????!!!!


I morgon ska ja jobba mellan 7-16 ... trevligt.. hoppas jag !!:D

Presentation

Malin Hejdenberg

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8 9 10
11
12 13 14
15
16 17 18
19
20 21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards