Alla inlägg den 5 april 2010

Av malin hejdenberg - 5 april 2010 21:43

Min första hela vecka utan mina barn .. ja .. hur Har det gått tro?!!

Enligt Adam hade det gått bra,Å vad Har jag gjort, har inte suttit vid datorn något alls.. vet ej varför, eller jo det vet ja ju ! har knappt varit hemma något ..

Jag jobba 3 dagar och varav en va kväll, skönt att jobba kväll igen va riktigt länge sen ..

Ja och Johan passa på att umgås mycket mycket. Har ju sovit hos honom förutom dom 2 dagar jag börja kl 7, Har vart jätte jätte mysigt och visst har jag saknat barnen, emellanåt saknade jag dom nåe enormt mycket, vilket jag tror Johan märkte,det va en riktigt riktigt jobbig saknad!!

I lördags va jag och Johan och åt påskmiddag där min kusin,hans fru och barn från stockholm också kom.. riktigt trevligt!!

Vi har sett massor med filmer och haft en helt underbar vecka tillsammans..

Igår for jag och Anna iväg till stan en snabbis och vräkte i oss en riktigt god pizza, mums!

Sen hem till Johan och se skräckfilm!

<3


I morse 8.45 ringde klockan .. dags att gå hem och möta upp barnen.. kära nån alltså vilket pirr jag hade på vägen hem, ännu mer pirr då ringklockan ringde !

Underbart att ha barnen hemma hos mig igen!!!!!!!

Vi har vart ute, tog en kaffe hemma hos Johan och visa barnen hans äckliga husdjur.. Moräna !!!!!!! bläääää! så äcklig fisk!!!!

Alexandra sov sen lite middag och jag och Adam passa på att ha liten egen tid, åt ltie druvor och måla med vattenfärg.

Va sen ute med barnen, men Alexandra verkar inte alls tycka om att vara ute speciellt mycket, iaf bara en liiiten stund.. hoppas det ändrar på sig sen! Adam älskar ju att vara ute !


I eftermiddags kom Johans dotter Tilde förbi, Hon e så duktig, hjälpte mig laga pannkakor till mig och barnen och sen fika vi tillsammans med kladdkaka, Johan va o repa i stan, när barnen sov gott såg jag och tilde lite film Ica age 3 .. hann inte se klart hela filmen riktigt förrens Johan kom och hämta henne ..

Nu sitter jag här .. vid tv:n .. och ojoj vicket långt inlägg det vart!

men har inte skrivit på en vecka eller kanske mer .. och har väl haft lite att skriva endå ..

känns underbart.. haft en underbar vecka med en man jag verkligen tycker så jäkla mycket om .. och nu e barnen hemma hos mig igen ..

Men .. nu saknar jag Johan istället :)

...

<3

Det va ett jäkla saknande hela tiden ..


Saknar även min systeryster!!!! <3 Hoppas du mår bättre nu syster! puss!

Presentation

Malin Hejdenberg

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15
16
17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards