Alla inlägg den 7 april 2010

Av malin hejdenberg - 7 april 2010 14:01

men förhoppningsvis roliga svar


Ditt fullständiga namn: Malin Gunna Maria ( hatar det i mitten )

Födelsedag: 13 Mars

Uppväxt: stenkyrka i 6 år, bodde sen i lärbro tills ja flytta hemifrån vid 18 års ålder..

Syskon: 1 storasyster 2 små bröder <3

ögonfärg: ?? gröna tror ja :/

drömresemål: Thailand och  Nya zeland

varit utomlands : nej , längst e Tyskland.

Vill göra just nu: Åka till skåne och träffa syster

färg på sängkläder: gröna

största önskan just nu: Att få min syster helt frisk.

Vad skulle du köpa för 2 miljoner: fixa körkort först. Sen köpa mig ett fint hus.

Det värsta du vet: lögner,svek,stora äckliga spindlar,ormar,insekter.

Favorit färg: varierar, men just nu svart kanske :/

har du många vänner: Ja tror de =) och e så tacksam för dom Jag har, väljer dom med omsorg ;)

Minns du din födelsedag: hm om det e då jag föddes för 26 år sedan, så NEJ tack o lov!!!

Rädd för att bli gammal: Ja och Nej..

Något du saknar i ditt liv: Ett fast jobb .

Dröm yrket: Personlig assistent

Är du blyg: Ja i bland

När grät du senast: hm.. häromdagen.

vackraste låten: ojojoj.. finns så många mååste fundera

Vart ska man infinna sig på sommaren: Här på ön ..

Och på vintern: på en solig strand tillsammans med någon man tycker mycket om

Är vänskap viktig för dig: Mycket viktig!!!

Är du kär just nu: åh Ja !!!

Har du varit ärlig på alla dessa frågor: Nej ljög på första,SKOJAR!! Joo självklart har jag varit det.. :)








Av malin hejdenberg - 7 april 2010 11:53

Finns det något finare sätt att visa sin tacksamhet än att skicka in Dagens Ros ?!! svar nej!!


" Alla Universums rosor till dig, min underbara lillasyster!

Finns där för mig även fast vi är långt ifrån varandra!

Även rosor till dina underbara grannar som finns där för DIG!

ÄLSKAR DIG!

PUSS OCK KRAM FRÅN STORASYSTER "


blev så rörd då jag läste detta .. tack fina fina fina fina du ..

Jag älskar dig av hela mitt systers hjärta Elin!


ja just det, Grannar ta verkligen åt er,, ni förtjänar VERKLIGEN en Dagens Ros!

<3

Presentation

Malin Hejdenberg

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15
16
17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards