Alla inlägg den 11 april 2010

Av malin hejdenberg - 11 april 2010 19:24

Har gått riktigt riktigt fort .. Jag hoppades på solsken i dag men det va mulet o kallt

På fm kom barnens farmor på lite fika och trevligt prat ..

Adam gick sen ut och va ute så gott som hela dagen.

Vi åt lite lunch och han fortsatte vara ute, Alexandra sov lite lunch och Jag dammsög, medans jag då o då fick hämta vatten till vattenpistolen så Adam kunde tvätta sin cykel =)

Johan kom förbi en snabb sväng, vi åt lite mellis och gick sen ut med båda barnen, men hu va kallt det va ute alltså,

åt råstekt potatis med lax i ugn . mums!!

efteråt bada jag och barnen och nu sover dom så sött,

Adam orka inte med någon saga ikväll, då e han alltså trött :(

snyft tyckte jag eftersom jag inte kommer kunna få läsa saga för dom på en vecka,

Får gå in till Holly och läsa lite saga för henne någon dag eftersom så fort jag e där inne ska jag iaf väldigt ofta läsa bok för henne, :)

Barnen lämnas i morgon på dagis och för första gången någonsin ( tror jag ) så hoppas jag dom vaknar tidigt så jag får en lång morgon tillsammans med dom innan vi promenerar till dagis.

Dom ska vara hos pappa i en hel vecka, och Adam sa vid matbordet ikväll

" Mamma om jag sakna dig, tror du jag får låna pappas telefon och ringa dig då "

SJÄLVKLAAART!!

Mysgt att han känner så .. men vill igentligen inte de, då jag inte vill att han kanske ska känna sig ledsen , eller så som man känner då man saknar någon, Det e jobbigt att sakna.. Jag LÄR sakna dom.

Jag tyckte inte om Måndagar tidigare,då dom e tråkiga för de första och jag e ofta seg och trött, konstigt nog.

Men nu hatar Jag dom!! för att jag varannan vecka lämnar barnen för att vara utan dom 7 hela dagar. Men älskar måndagar varannan vecka då jag får hämta hem mina barn igen =)

Må nästa vecka gå fort!!!!!!



För övrigt har vi haft en helt underbart mysig dag med bus,pyssel och lek.

Ok, en aningens trots, men det ingår väl ??!!! :)

Nu ska jag skura av golven lite här hemma ..

I morgon ska snälla Lina skjutsa mig på ett möte i stan .

TACK LINA  !!!!


Presentation

Malin Hejdenberg

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15
16
17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards