Alla inlägg den 17 april 2010

Av malin hejdenberg - 17 april 2010 17:42

I dag .. och har inte gjort så mycket faktiskt, Kom hem vid 11 tiden från Johan.. Har varit inne och pratat med Anna och Havanna lite granna, somna på soffan =) duschat..

I går fredag åkte Jag,Anna och Elin in till PUMA för att heja på grabbarna i Seven streams som tävla i finalen i Rockkarusellen,

Och dom e ju sååååå bra! Johan han är så duktig att få igång publiken och man såg hur folk i publiken stod och digga och även juryn =)

Man blir  riktigt riktigt stolt när man står där och ser dom.

Dom vann juryns röster, men slöt med att dom kom 2:a efter att Mistake slog dom med 2 ynka poäng.. Men dom e super bra och hoppas dom endå känner sig nöjda,

STOLT :)


Efteråt åkte vi hem till Elin, drack lite vin, snacka, skratta och hade en riktigt trevlig kväll, En kanon tjejkväll.. Tack brudar!

Jag gick sen hem och sov hos Johan.. :)


..

Det börjar närma sig Måndag och innebär att Jag får hem mina barn igen, UNDERBART!!!!!

Saknar dom mega super duper mycket nu ..


I kväll .. Lördag .. blir en lugn kväll, ska hem till Johan och se lite film, :) <3

Presentation

Malin Hejdenberg

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15
16
17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards