Alla inlägg den 18 april 2010

Av malin hejdenberg - 18 april 2010 15:44

I dag söndag .. denna dagen har gått ganska sakta, Jag har inte gjort så mycket, tagit de lugnt.. Varit inne hos Anna och Havanna en stund och snackat lite, Anna bjöd på mat .. GOTTANS!!

Gick in för ja vart sååå kaffe sugen =) Johan kom förbi, och samma pirr som alltid då ja träffa honom hihi.. känner mig ibland som 14 igen .. :)

Jaaaaaaaaa jag vet skiiiiiiiit löjligt.. men så e det.. så känns det iaf


I kväll ska Jag se film med Johan =) ska bli mysigt!


I morgon.. WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIE då får Jag träffa mina barn igen .. saknar dom såå himla mycket, men har annars haft en riktigt riktigt härlig, mysig vecka annars..


Har hittat en loftsäng åt Adam, heter det så???!! Loftsäng..

Hoppas han blir glad ! Så Alexandra ska få ta över sängen som Adam har nu ..

Hoppas det kommer funka bara :/


Nu ska Jag fortsätta dricka upp mitt kaffe ..

Sen hoppa upp i duschen. Springa mot affären ..


Hoppas ni haft en riktigt härlig vecka .. det har verkligen Jag haft!








Presentation

Malin Hejdenberg

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15
16
17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards