Alla inlägg den 19 april 2010

Av malin hejdenberg - 19 april 2010 21:08

Äntligen..

vilken känsla då jag gick och hämta barnen.. pirrigt i magen .. och barnen va jätte glada över att se mig igen ..

Men.. När jag hämta Adam stod han vid staketet, blev ju såklart jätte glad när ja kom men såg på honom att något inte riktigt stämde.. Han hade kissat på sig. Fråga honom varför han inte hade sagt till någon fröken , men han visste inte vem han skulle säga till .. :( det va vikarier ute och hade varit det sen kl 13.00

Blev ledsen då jag börja fundera på hur länge han stått med kiss i byxorna,

:( Älskade sötnos!!

När vi bytt kläder på honom gick vi hem, Adam hade bråttom hem, Och samma fråga som alltid då han vart hos sin pappa " har du saknat mig mamma , jag har saknat dig "

Om han bara visste hur mycket Jag har saknat honom, Förklara för honom att Jag tänkt och saknat honom varje dag..

Har örjat planera lite .. ska åka med honom till stan en dag .. åka in med bussen, Han bara älskar att åka buss, gå förbi Mc donalds bara Han och jag..

gå och köpa en glass någonstans som efterrätt.. hade varit så mysigt, behöver Adam tid, bara Han och jag.


I kväll har ja fått tvätta Alex overall .. hon satte sig i en lerpöl och plaska och la lera och gegga på overallen, ja hon hade det överallt, händer,kläderna, och hela håret, ansiktet.. så fick typ klä av henne på trappen :) o sen ut i tvättstugan med alla leriga kläder ..


kändes underbart att sitta vid bordet och äta tillsammans med mina barn igen ..

Ha lite rutiner och att busa, läsa saga, bada och natta och höra Adam säga " älska di mamma syns i morgon "


..

I kväll kom Johan hit vi såg bla Guldfeber tillsammans och åt lite godis och drack läsk MUMS!! Grabbarna från Guldfeber e ju inte riktigt kloka : ) roliga grabbar det !! tråkigt att det va sista programet,

Ja menar VEM lägger 29.000 på en häst??? dom iaf..


I morgon skull ja nog med Anna och Havanna till stan en snabbis för att handla skor till Adam ..

Röda och svarta vill han ha .. jahapp.. OM ja inte hittar de.. ?!!!!?!?!??!?!!

Av malin hejdenberg - 19 april 2010 13:09

Om ca 2 timmar hämtar Jag hem mina barn som jag inte träffat på en vecka, Såg dom en snabbis med farmor i veckan .. Det va jobbigt då Jag kände ännu mer saknad som jag kanske " gömt undan "

Ja det gjorde ont att se dom men att inte få ta med dom hem, Mina små barn.

Ibland ångrar Jag att jag varit så på stridig med varannan vecka, men endå känner jag att det va rätt, iaf för barnen,

Annars har jag haft en bra vecka endå tycker jag .. Varit världens jobbigaste granne och varit mycket inne hos Anna och Havanna, Förlåt om Jag varit irriterande och hängt mycket hos er .. Men känns så mycket bättre då Jag får komma in till er, prata av mig med Anna och mysa och Pussa på Havanna ..

Har sagt det förut, säger det igen, känner mig som en "lyckost " som har dessa härliga grannar som vänner här ..

Har såklart träffat Johan så mycket Jag bara kunnat,

Har varit super mysigt,

finns en positiv sak med denna vecka . MINA BARN KOMMER HEM!

och en  negativ  att jag inte kan få somna i Johans famn på en hel vecka .. Då han har Devin som ska upp och iväg till skolan,

Men nästa vecka blir ju dubbelt så mysig istället..

Men känns så underbart att Jag äntligen ska få hem barnen .. Kan inte beskriva den här känslan jag har nu .. känner sån lycka !!!!!




Och

Jag e tok kär ..

Jag och Johan har snart träffats i 6 månader och jag e ännu tok kär, och blir bara mer o mer kär.

Helt underbart!

<3


 

Saknar dig syster, Hoppas det e Ok med Dig, saknar er , vill så gärna åka och hälsa på !!!


      Kärlek!

Presentation

Malin Hejdenberg

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15
16
17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards