Alla inlägg den 24 april 2010

Av malin hejdenberg - 24 april 2010 20:29

Rubrik.. för jag kom inte på någon bra..

Men våran dag har vart riktigt bra.

Mycket sol!!

Efter lunch gick jag och barnen bort till Johan, han hade handlat lördagsgodis till barnen.. sååå snällt av honom =)

Drack lite kaffe, Adam spela lite tv spel, hade knappt tid att äta godis=)

Mot mellis tid gick vi hemåt, förbi affären och handla min första glass för i år ..

och ja barnen fick självklart också glass :D

Va ute i flera timmar .. eller iaf 2-3 ungefär, barnen gunga och lekte i sanden, Holly,Adde,Anna och Havanna kom förbi, treeevligt..

Hem och laga middag, sen i badet, barnen hade sand ööööverallt...

Sen bort till Johan igen.. tanken va att se film, men efter 1 timma kom Alexandra gåendes med sina skor och sa " hem "

Adam ville vara kvar så Johan kommer hem med honom, undrar näääär =)

Alexandra somna iaf gott efter en flaska välling, hon somna i min famn i trappen på väg upp till sitt rum :D TRÖTTER TJEJ..

sov bara en liten stund i dag och sen har det vart bus o lek hela dagen ..


NU kom Johan och Tilde hem med Adam =) dom har ätit popcorn och macka =) mysigt!! Och fått en spiderman ryggsäck :)

Åh tydligen ville han dit i morgon också =) hehe..


Så nu sitter han här hos mig i soffan .. BAAAARA han och jag .. sååå mysigt!!!

Mamma och Adam tid.. får se hur länge han orkar vara uppe =)  hoppas på lääänge .. se om vi kanske ska se någon rolig film. OM vi har någon ..

Madagsskar 2 har vi ju på datorn =)

KANON!!

nu ska mamma och Adam tiden fortsätta,

Händer inte alls ofta för Adam brukar vara såååå trött på kvällar så han vill oftast sova samtidigt som Alexandra.


Hoppas ni haft en bra dag i dag.. det har jag haft, vart så fint väder så ja har kunnat ha min nya jacka !!! tjoohooohhhohohohoooooooooooo!!!!!!!!!!!!

Presentation

Malin Hejdenberg

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15
16
17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards