Alla inlägg den 27 april 2010

Av malin hejdenberg - 27 april 2010 08:54

Till Elin och Adde som igår fira 6 år tillsammans.. hade tänkt skriva de igår .. men for ju bort till John =)

I dag ska jag göra kroppkakor tillsammans med grannkällingarna =)

GOTTANS!

I morgon ska jag jobba...

tisdag o fredag med.

Men e ledig helgen.

Vill gå på bio ;)


Hade iaf en såååååååååån mysig kväl igår ..

Kul för er att veta va???!!!!



Jag e lixom mega kär ... att det kan kännas så bra .. helt otroligt..

lovelovelovelovelovelovelovelovelovelove.

Känns så bra att vi båda känner för att ta det lugnt.. har inte ens pratat om att flytta ihop utan vi tar det lugnt på den fronten, JAG vill ha det så.. HAN vill ha det så.. känns så bra!

Jag älskar verkligen honom ... för 6 månader sen trodde Jag inte att vi skulle vara så kära i varandra som vi är :) mysigt för tusan..

nej nu ska jag drick min kopp kaffe..

fän o tvätta måste Jag göra i dag ..

hejhej!

Presentation

Malin Hejdenberg

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15
16
17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards