Alla inlägg under maj 2010

Av malin hejdenberg - 31 maj 2010 21:26

Hur kan man komma på någon rubrik om det enda man tänker på e cig cig cig .. röka röka röka !! gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah jag exploderar snart.. e sjukt röksugen .. hur fan ska ja fixa detta.. det blir inte lättare med tiden heller.. fan bara svårare!!!


Förbannade,jävla helvete grajsimojs!!!


AHHHHHH just nu vill Jag bara tända en cigg och ta ett bloss.. fan alltså!!!

förbannat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Hur i helvete ska detta gå ??!!?!?!?!?!?!??!?!?!!?!??!?!?!?!?!!?!?

blir tokig, japp det blir jag sjukt jävla mega helvetes tokig..


GAAAAAAAAAH

Av malin hejdenberg - 31 maj 2010 12:10

Dags som rökfri.. eller snart 1 1/2 dag ..

Men Jag e skit röksugen och skulle när som helst bara vilja gå och köpa ciggisar .. MEN nej Jag ska inte göra det ..


Så om Jag e lite små nere , kanske tom svidig ber jag om ursäkt :)


Ojoj.. vad jag vill röka nu alltså!!


Kom annars precis hem efter en kanon mysig morgon med Johan :)

kvällen igår va lika mysig den, nej den va ta mi fan ännu mysigare =)


I dag kl 15.00 hämtar Jag barnen .. tjoooohooo.. som jag längtar efter dom nu :)

Av malin hejdenberg - 29 maj 2010 13:08

Japp.. i dag e de som sagt blåsigt ute och inte alls skönt.. riktigt kallt faktiskt! :(

Igår träffa Jag Jana och Fia , riktigt roligt att ses, blir ju inte alls så ofta faktiskt !

Elin hämta upp mig vid 19 och vidare för att hämta upp nästa brutta,Emily, sen käka lite och vidare mot bion " Sex and the city 2 " Den va riktigt bra =) verkligen värd att se ..

I kväll ska vi ner till Emilys sen vidare mot ishallen för gugning =)

Hoppas på en riktigt rolig kväll..


Saknar mina barn så mycket.. men snart får jag träffa dom..Längtar!<3


Saknar mitt hjärta Johan med som jag inte träffa på typ hela dagen igår

:( :( :(

miss you darling!


I Love You ! <3 <3 <3


Av malin hejdenberg - 26 maj 2010 16:45

Ja.. just nu .. när jag fått reda på dom positiva provsvarn för min syster.. det känns ljupt in i hjärtat !

Kanske kommer det ännu ett bakslag,vem vet.. 

eller så fortsätter det i denna riktning,

Jag hoppas innerligt att det fortsätter så här, Att vi igen o igen och ogen får positiva besked.. känns helt underbart..

Kan jag beskriva denna känsla jag just nu känner??!

Nej.. faktiskt inte !!

mer än att det känns helt jävla fantastiskt !!

....


Utöver detta .. ja då känns allt annat även såå bra .. går med ett leende på läpparna, kan inte riktigt sluta le .. känner mig så himla lycklig.

Jag har så mycket att vara lycklig och tacksam över .

Underbart helt enkelt !!

Ska ta vara på varje dag,timma,minut och sekund..

från och med NU!


Gör det ni också !!


 

Av malin hejdenberg - 26 maj 2010 10:45

Kommer göra mig gråhårig snart :(

men vänta enda till kl 14 .. eller nej . lite längre blir det nog..

suck suck suck !!

Håller iaf alla tummar och tår för dig syster !! <3


...


Vill passa på att Gratta granngöbben Adde som klara uppskrivningen i dag =) så dutti sååå ..

Av malin hejdenberg - 24 maj 2010 15:06

När man drömmer vissa saker om o om igen .. har dom en viss betydellse eller???

Har några nätter drömt om 4 klöver.. och bara 4 klöver.. det e iaf det jag minns av drömmen .. så vad kan detta betyda??!

Ska Jag få tur?? Eller kommer jag snart vara i behov av tur??








Av malin hejdenberg - 23 maj 2010 09:18

Va riktigt roligt =)

Emily och Sebastian kom hit och va barnvakt och mina snälla barn sov såklart hela natten igenom och vakna 20 över 8 i morse.. Vi fick sovmorgon!!!

Annas pappa skjutsa mig,elin och Anna upp till Elvan efter halv 10..

Min man och hans band Seven streams spela och dom va riktigt bra =) Fan så kul Jag hade =) Man känner sig stolt när man ser Johan sjunga =) Ojoj.. =)

Annas pappa kom och hämta Mig och Johan,

Tusen Tack Emily för att du kom hit och satt barnvakt . .


I dag vet Jag inte riktigt vad som händer och sker faktiskt ..

det regnar ute så blir nog en lugn dag med barnen ..

I morgon åker dom till sin pappa .. :(



Kvällen igår va riktigt riktigt rolig.. =)

Av malin hejdenberg - 20 maj 2010 19:34

I dag har vi varit ute hela dagen från tidig morgon till kl 18.00 .. Underbart mycket sol ..


Min underbara man kom förbi med sååå fina blommor.. han e ju heeelt underbar .. Älskar !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


 

Adam tog morgon mys bilder på mig och Alexandra <3


5 röda vackra rosor fick Jag av min Johan <3



Presentation

Malin Hejdenberg

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards