Alla inlägg den 7 maj 2010

Av malin hejdenberg - 7 maj 2010 17:47

hmm den har ja haft på hjärnan nu ett tag.. suck så jobbigt när något fastnar så.. undrar varför :/

I dag vid 10 gick vi ner till Emilys, Barnen lekte så himla bra tillsammans så Ja och Emily fick tid att snacka om tex barn och plugg..

Vi käka lunch, drack kaffe och hade det trevligt.

Barnen prata mest bajs bajs och åter bajs..

gick hem vid 1 tiden, Alexandra somna i vagnen, jag och Adam handla fredagsmys och gick hem för att plocka undan lite, Alexandra vakna, vi åt mellis, jag drack kaffe, MUMS!!

Adam ville se någon ny film ikväll så vi for in till Holly med familj och låna några stycken, fick då med mig en Holly i utbyte haha :)

Barnen lekte, och det e riktigt roligt att lyssna på när dom pratar med varandra, låter så vuxet.. :)

härliga ungar,


Vi har nu ätit marinerad fläskfilé med pommes megasuperdunder gott..

I kväll blir det film tillsammans med Johan och barnen..

men först ska vi alla upp i badet, Inte Johan dock, tror det blir liiiiiite för trångt i badet då faktiskt ..






upp i badet va det ja .. blubb blubb blubb : D


Hoppas ni får en riktigt trevlig fredagskväll..

och en trevlig helg..

Vad ska ni hitt på??!?!?!?!!?!!

Av malin hejdenberg - 7 maj 2010 08:08

När Adam va liten liten bebis, minns jag att vi satt nere på stranden i linne och solen sken och det va sååå skönt =)

MEN.. sen tittar man ut på vädret, SPÖREGN!

skit trist, men man får väl vara positiv och hoppas att våren snart e här,

" efter regn kommer sol "

Barnen har käkat frukost, Jag dricker mitt älskade morgon kaffe =)

Vid 10 ska vi ner till Emilys och leka lite ..

Tråkigt att det inte är fint väder så vi kunde sitta ute, och barnen leka ute.


Nej fortsätte med mitt kaffe !! sen lite på klädning ..

Hoppas ni får en mysig dag, Fredag!! så i kväll ska vi ha fredagsys, och se film, vad för film lixom, någon rolig barnfilm :/

Har du nått förslag på rolig film?????!!!!

Presentation

Malin Hejdenberg

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards