Alla inlägg den 13 maj 2010

Av malin hejdenberg - 13 maj 2010 20:33

Kom hem från Johan vid 1 tiden .. hoppa i duschen, sen mot affären, köpte en bukett blommor och gick sen bort till familjen Hedman/lindby och för att hälsa lilla Tyra välkommen till världen,

Stolta storasyster Wilma satt med henne i famnen och man såg hur stolt hon är över sin lillasyster, Fick hålla henne en stund men Wilma saknade henne efter en stund så ville hålla henne igen :D

Emily kom också förbi för att mysa med lilla Tyra.

Vi fika och prata och hade det trevligt.

Tyra Elsa Hedman.. Hon är såå fin, underbar!!

Välkommen till världen Tyra!

<3


...........


Tänker mycket på syster.. och jag ljuger verkligen inte om det e var 5:e minut eller ännu oftare..

Jag Älskar dig,


...

Av malin hejdenberg - 13 maj 2010 13:33

Igår kväll hade Jag en trevlig kväll med grannskapet och Johan, Drack lite vin, spela ett spel, vi smarta tjejer mot killarna, Och vi vann :)

försökte verkligen verkligen ha trevligt, men i mellanåt ploppa mina tankar upp på Syster.. inte så jätte konstigt kanske.. för att sitta ocha ha roligt när man igentligen e jätte ledsen och man vet att Elin själv sitter och är ledsen, kanske jätte rädd... det e skit svårt att känna att det är ok att ha roligt.

Men jag vet att Elin vill att Jag ska ha roligt, hon tillåter inte att jag deppar ihop, samtidigt e det skit jobbigt att sitta med glad min fast man igentligen bara vill gråta.. blir det bättre av att gråta?!! Nej, men känns bättre för stunden.


Hur gör man för att på bästa sett stödja någon som drabbats av detta besked?! vad ska jag göra?!!



Kan bara säga att Jag vet..




1 dag i Nangijala är som 100 dagar här på jorden..


  Fina fina syster.. varför händer detta dig..

gör så jävls ont. Känns som något slitit ut mitt hjärta och står och stampar på det!!

Om jag upplever det på detta sett.. hur känner då inte du dig!!!!??

Älskar dig så otroligt mycket av hela mitt systershjärta.. OM det bara fanns något Jag kunde göra!! <3


 

Presentation

Malin Hejdenberg

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards