Alla inlägg under maj 2010

Av malin hejdenberg - 19 maj 2010 21:42

Som kan de här med att göra snyggt på bloggen??????!!!!! isf får du gärna hjälpa mig alltså =)


 

Av malin hejdenberg - 19 maj 2010 21:24

Nu kommer det bli mer bilder i min blogg igen .. Kameran is BACK!! tjoho..

Måste skriva om min och Johans myspysiga kväll.. kära nån vad jag e kär .. Vi va vakna fram tills det blev ljust ute .. kl halv 5 .. Jag ville inte sova .. ville ligga vaken och fortsätta mysa, kramas och prata om mysiga saker, roliga saker, viktiga saker .. Känns helt underbart !

Mår så bra i hans sällskap.. Ville bara att tiden skulle stå still.. så vi fick mera tid, fast vi hade haft en hel kväll, en hel natt.. sov i 1 timma i natt..

Men det va det värt ..

Upp över ögonen IN LOVED!!!


...

I dag har Jag,Havanna och Anna vart i staden.. Alexandra fick en solhatt =) Adam inget men han fick ju inlines häromdagen..

  åt god mat.. Tack för en trevlig dag i dag Anna ..

..

Orka hämta kameran i köket??!!

OKEJ DAAAH


    Mamma Älskar er  !!!!

Av malin hejdenberg - 18 maj 2010 06:32

  

        


I dag den 18 Maj Fyller den finaste,underbaraste raraste tjejen år .. hela 28 år .. Hade så gärna velat vara hos dig i dag syster och firat dig, riktigt skämma bort dig, så som du brukar skämma bort mig med mat,bakade goda kakor, stor tårta och mycket paket !!

Elin , Jag Älskar dig av hela mitt systers hjärta !!

...............

<3

Av malin hejdenberg - 17 maj 2010 20:07

Underbara dag.. Jag gick med Anna och Havanna på en promenad.. blidde lite handel och vidare mot Therese där även Elin va :) satt och sola .. FAN om man endå kunde bli brun med en gång.. nej Elin NEGER Hedman och Malin KRÄFTA Hejdenberg .. typ... suckar.......

kl närma sig 3 och Jag kunde äntligen gå och hämta mina barn på dagis..

Underbart att få se dom .. MIna älsklingar!! som Mamma saknat er !! ojojoj..

Hem och visa Adam sina inlines som kommit med posten, Han blev super glad :)

Bestämde att det vart glass köpande med Thereses,Annas och Elins.. gott va det .. mysigt om int annat..

Satt sen på våran baksida där barnen kunde springa fritt och leka, och BARA för det skulle såklart Alexandra springa och leka på framsidan.. :/

Vi bestämmde oss för grillat.. så mumsigt..

Johan kom förbi :) lite puss o mys då o då när man får tid medtanke på att Alexandr springer runt hörnet hela tiden :/


Barnen sover nu trötta men väldigt nöjda.

Lika nöjda som Mig..

Känns underbart att ha dom hemma hos mig igen .. En heeeeeeel vecka : )


I morgon kommer Nina och Miranda .. ska bli trevligt.. barnen ska på dagis .. Hoppas på sol i morgon, men sj får ja nog håll mig till skuggan i morgon :P

I morgon blir det extra mys .. Johan sover hos MIG i morgon :) då hans sork ska bo i stan .. mysigt värre va :)


Nej ett bad kanske =)





syster i mitt hjäääärta !!! :) <3


   



Dagen har vart underbar, solsken, god mat och riktigt trevligt sällskap. UNDERBART!!!!!

Av malin hejdenberg - 16 maj 2010 23:31

I morgon kommer mina barn hem.. som jag längtar efter dom nu .. en hel vecka.. ojoj.. Hoppas nästa vecka går sakta.. DEN KOMMER GÅ SAKTA!


Nej nu ska Vi snart sova.. natti natti..


Av malin hejdenberg - 16 maj 2010 11:42

Dagen för denna vecka.. i morgon hämtar Jag hem barnen igen.. som Jag längtar som Jag saknar.. igår va Anna så snäll och bjöd med mig ut till hennes syster med familj och grilla, vid 14 åkte jag med henne och Havanna ut till Halla.. hetter det så? =)

Gott som attan alltså!!

Johan och bandet va i studion igår och spela in en demo .. när han kom hem traska jag bort till honom, hade en super duper mysig kväll ..

Han åkte i väg i morse igen .. rätt tidigt, kl 8 redan.. men Jag sov vidare efter några hejdå pussar =) mysigt !!

kom hem här runt halv 11 och INGEN i grannskaran e hemma :(

ja e kaffe sugen . vad gör ni alla alla människor.. Elin Jobba .. men Anna å Havanna håhå..


Har fått skavsår på hälen.. aj va det kan göra ont ibland alltså..


Jag som ville byta sladd med Anna så Jag kunde möblera i vardagsrummet..

får la ta en dusch.. och hoppas på att hon e hemma snart =)

Hon e iaf ute på vift någonstans ! =)

...

Av malin hejdenberg - 15 maj 2010 13:07

Sol sol sol !!! :D ja i dag e det sol..

Igår va det trist väder, dimma och ruggigt.. men i dag känns det som  våren e här!

hoppas det håller i sig bara.

Ska snart åka iväg med Anna och Havanna till Annas syster för lite grillat, skulle tydligen bli femkamp också :)

Grabbarna grus är just nu och spelar in :) hoppas det går bra för dom,

Naj .. varför sitta inne när solen lyser utanför .. ut i solen.. med en kopp kaffe och njuta lite..


I morgon då ska jag ta mi fan möblera om här hemma =)


Jag känner mig fattig när det gäller pengar, men rik när det handlar om vänskap.

Är så glad och tacksam för er jag har runt omkring mig.. Känner mig som den rikaste människan i världen..

Av malin hejdenberg - 14 maj 2010 00:26

För några månader sedan kom du och tog hennes kropp i besittning, Hon visste först inte att det va Du .. men Hon hade sina aningar, När din identitet var avslöjad var karusellen i gugning och inget har sen dess varit sig likt!

Du är allt fräck! att okupera hennes kropp på det viset, näslade dig in,som en jävla parasit. Envist har du sugit dig fast, Du har spridit dina äckliga celler och inte bara i hennes bröst,Det räcker inte bara med det, du har orsakat henne håravfall,illamående,värk..

Du har fått henne att lida, hennes nära och kära att lida, Men nu får det vara slut på detta .. Kan med all sannolikhet säga att Jag med 100 % säkerhet vill ha dig ut ur hennes kropp, NU med engång, Nu är jag jävligt trött på dig.

Se så.. Gå ge dig av!! och kom aldrig mera åter, ALDRIG!!

Förbannade äckliga parasit.. Ok.. just ja .. Du kallar dig själv Cancer!!



Presentation

Malin Hejdenberg

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards