Alla inlägg den 1 juni 2010

Av malin hejdenberg - 1 juni 2010 13:35

solen alltså!!

1 Juni i dag och ingen sol syns till.. dåligt, riktigt dåligt av solen alltså..


dag nr 3 i dag utan ciggisar.. men igår kväll.. ojoj.. aldrig haft de så jobbigt i hela mitt liv.. då mådde ja sååå dåligt över att inte röka.. vilket sug jag hade..

Skulle kunna döda för en cigg :/ nästan!!! :D


En sak jag e LIVRÄDD för är att gå upp massa vikt nu när jag slutar..om jag nu kommer klara av det ..

konstigt nog gör jag det automatiskt.. gjorde det sist.. o jag e då LIVRÄDD att jag ska göra det igen !!!!!! alltså gå upp i vikt !!!!

huhuhu.. skulle verkligen kunna gå och köpa ciggisar nu .. med en gång !!!!!!

jag e sjukt röksugen och även om ja inte försöker tänka på det så tänker Jag på det hela tiden ..

Men måste ju sluta.... eller hur .....

sist va det så mycket lättare att sluta .. mycket mycket mycket värre....


Och Jag vill inte gå upp i vikt.. fan minns sj hur dåligt ja mådde när ja vägde dom där kg som ja nu i dag gått ner ..


suck !! detta e fan inte lätt alltså ..


e rädd att om vågen visar minsta lilla kg plus .. då orkar ja inte hålla ciggisarna borta!!! fan då!


detta e skti jobbigt.. kommer bli tokig!!!


och är livrädd att all frustation jag känner då ja inte röker ska gå ut över BARNEN, VÄNNERNA OCH JOHAN!!!!!!!!!!! :( det vill Jag inte!!

Presentation

Malin Hejdenberg

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards