Alla inlägg den 2 juni 2010

Av malin hejdenberg - 2 juni 2010 20:59

Ja.. herre Gud.. jag måste.. hur svårt kan det vara.. finns dom som rökt i 20 år och klarat av att sluta röka.. så varför inte Jag :(

Och e ju livrädd att gå upp i vikt.. men får väl för försöka äta nyttigt samtidigt.. GI kanske .. Lyckades ju gå ner 30 kg .. så varför ska detta stoppa mig.. ja e sjukt sugen på att sluta för alltid .. Jag MÅSTE!!

Ja lär ju gå upp lite endå.. såå .. då får ja väl köpa mig en motionscykel eller liknande för pengarna då ja inte köper ciggisar ..


skulle nog behöva ett mål.. OM jag klarar .. säg 4 veckor.. får ja .....

visst bättre hälsa.. det e ju nr 1 .. bättre ekonomi nr 2 .. och jag vill ha ett mål för nr 3 ..



Det e skit svårt för mig och mår skit då ja inte fick min cigg.. men klara jag nästan 3 dagar.. fan fan fan fan fan .. ja e så dum !! varför köpte ja ?! jaa för att ja fick noja om vikten.. dumma dumma dumma Jag !!




Har iaf haft en mysig och rolig dag med mamma i staden =)


Mysig kväll med Johan har jag.. som alltid .. fan som jag älskar den killen.. Han får mig att må såå bra .. kan inte sluta le när jag e med honom.. skiner som en sol .. och kan inte sluta titta på honom..

Japp.. Malin e dö kär!!

och blir bara mer o mer kär .. helt otroligt!!!

Av malin hejdenberg - 2 juni 2010 07:15

Ont i min tå... den e typ lila precis under nageln och sj tån :(

Den e ännu lite svullen och pullserar och gör ont :(

Har vaknat flera gånger i natt av värken...

I dag ska jag till stan med min moder =)

barnen ska på dagis som vanligt..


Ja o det här med att sluta röka... gick och sket sig...

Ni som inte förstår hur jag mådde den tiden då Jag va många kg tyngre, ja jag e skit rädd över att gå upp i vikt, även om det bara e 5 kg så vet jag precis hur dåligt Jag innerstinne kommer må..

Jag kommer isf må skit och hata mig sj.. och hatar Jag mig sj kommer jag bli dyster och små sur och irriterad på allt.. Sån vill Jag inte bli igen .. Jag vill vara som Jag e i dag, glad och lycklig.. och kommer försöka sluta igen ..

Men det e ett helvete faktiskt ..



Tack för alla peppande kommentarer och alla förslag,

och förlåt syster !!!!! känner sjukt mycket ågren och vill sluta.. men som sagt ja e livrädd över vikten.. tror ingen förstår det!!!



Nu ska ja o min onda tå gå och hämta kläder åt mig och barnen ..

eller hallta iväg :/

Presentation

Malin Hejdenberg

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards