Direktlänk till inlägg 20 juni 2010

B l å s t !

Av malin hejdenberg - 20 juni 2010 19:24

Japp i dag har det blåst ganska kallt, ja o ungarna,Johan satt ute under fm o hu så kallt.. snart slutet av Juni och man fryser, INTE OK..!!

efter lunch gick ja o barnen med Anna,Jonathan och Havanna bort till torget och cykla.. inte jag dock!! haha =)

sen vidare hem och fika hos Johan.. barnen spela tv spel .. även Anna !!

sen mot affären..

där möter vi barnens pappa,, Han hälsar inte ens.. :( säger inte hej till barnen .. inga kramar.. ingenting!!!!! Adam blev såklart ledsen kände sig säkert sviken som helvete, Alexandra satt och sa " pappa pappa " och peka !!

De e rent av hemskt.. och för att Adam blev ledsen blev såklart ja också ledsen..

mötte Anna.. hon blev förbannad och ringde upp honom :D:D:D TACK Anna!! Han behöver ha någon annan som talar om för honom att det han gör e fel !! <3

förbannade karl!!

om ja skulle möta mina barn den veckan dom e vid sin pappa, självklart skulle ja gå fram o säga hej.. kramar om dom.. inte bara igronera dom som Han gjorde!!

HEMSKT!! Jag vinkar tom när Jag ser stefans bil köra förbi.. IFALL ATT barnen sitter i bilen.. det syns ju inte eftersom han har tonade rutor..

Det e sjukt att beté sig som Han gjorde mot barnen!!

Hoppas Han skäms nästa gång han möter på Anna!!:D

Hur e Han mot barnen hemma hos sig???!!

Hos Johan sa Adam i dag att han inte ville till sin pappa.. :(

det e förjävligt rent ut sagt.. nej fy!! Jag blir bara så jädra ledsen!!!



I kväll har ja tilde här några timmar, Johan e o fixa hårdrock :) fast nu e hon ute o leker med kompisar. sj ska ja hopp i duschen :)

 
 
elin hejdenberg

elin hejdenberg

20 juni 2010 19:45

Jävla människa!!! Är redigt förbannad på honom nu!!! Han får hålla sig borta från slite, helst hålla sig borta från gotland när jag är där. För JÄVLAR i gatan om jag ser honom!!!!!!!!!! SVIIIIIIIIIIIIIIIIIIN!
Puss

http://elinhejdenberg.blogg.se

 
Therese

Therese

20 juni 2010 22:30

bortom allt förstånd.. :(

http://hedmanlindby.blogg.se

 
Ingen bild

mamma monica

21 juni 2010 17:33

Ja att han var en kall person visste jag men hur kan man bara göra så mot sina barn. Jag hoppas att han fattade vad Anna sa till honom. Kram

 
terese

terese

22 juni 2010 10:34

han är totalt jävla väck i huvet... ååååå tänk om jag vart med dig då.. jag hade ju inte hållt käften asså.... stackars barn som har honom som pappa.. men malin, va inte orolig, dina barn kommer att inse vem han är när de blir äldre.. då väljer de själva!!!

http://www.metrobloggen.se/memyselfandcasp

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

NY

Av malin hejdenberg - 30 november 2010 12:48

BLOGG...   http://malinlillstrumpa.blogg.se

Av malin hejdenberg - 30 november 2010 10:43

Jag är verkligen INTE ett fan till snön. Visst kan det va mysigt och sitta INNE med tända ljus och kika ut när det e mörkt och det e vitt på marken och det snöar, se när barnen gör sin första snögubbe,snö lyckta får åka pulka ..  Kul för barn och...

Av malin hejdenberg - 29 november 2010 12:28

Nya tag och barnen kommer hem igen =) Hoppas denna vecka blir " bättre " än sist dom va hos mig då dom va för hostiga för att gå på dagis, men som klättra på väggarna här hemma hur Jag än sysselsatte dom, Det va en jobbig vecka, Denna vecka komme...

Av malin hejdenberg - 28 november 2010 17:35

Första ljuset tänt, vi har varit hos mamma och pappa i lärbro på adventsfika, riktigt trevligt! Visa mamma bilderna från min tjejfest och jisses som hon skratta, heltokiga men även underbara bilder. www.hedmanlindby.blogg ( finns filmer ) www...

Av malin hejdenberg - 27 november 2010 17:12

Vi åt mat, maten blev riktigt god =) kasslergratäng bjöds det på, efter att ha vilat ner maten vanka vi oss in i vardagsrummet där vi åt efterrätten, citronfromache med grädde, mumsigt! Prata och prata och prata och skratta, tom så vi typ g...

Presentation

Malin Hejdenberg

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards