Alla inlägg under juli 2010

Av malin hejdenberg - 30 juli 2010 11:43

Har i dag varit på ett litet besök, kom me glass och ostbågar till barnen, lite fredagsmys, Underbara Mommo.

Fick lite mer info om Elin,

Vi suttit och kikat på tåg och flyg biljetter o fy satan i gatan så dyrt det är.

Men Jag ska åka ner.. om jag så måste råna en bank!! ;P


...


Adam e ute och leker, Alexandra sitter här lite små febrig och ser på sin favorit film " Gustav "

Jag skulle behöva diska .. massor med disk. Har inte riktigt orkat och brytt mig om det faktiskt! Men någon gång måste det ju göra !

solen sken i dag, det va skönt ute en stund, nu blåser det och solen e borta.. håhå.. sol sol kom fram kom fram !!



..

Av malin hejdenberg - 29 juli 2010 21:54

RÄDD. ja Jag e skit rädd faktiskt. Rädd att förlora min syster, Nu vet jag dock att Elin är en av dom starkaste människor jag känner, Men endå e jag rädd, Det jobbigaste är att man inte kan hjälpa på något sett, att man inte e tillräckligt rik för att ta första bästa båt eller flyg och åka ner, för att man har en pappa till sina barn som inte verkar vilja hjälpa till och ha barnen mer än vad som e sagt..

Världen e grym,fruktansvärt grym.

Ni som lever gott, har frisk familj, aldrig varit med om något som brustit ert hjärta mitt itu, som är lyckliga. Snälla gnäll inte över lite huvudvärk,ont i benet, foten,

Det finns så mycket värre saker att oroa sig för,

Nu pratar jag inte om mig, Jag pratar om Min Elin, Det är hon som är sjuk, Men endå bryr hon sig och tänker på alla andra runtomkring henne,Hon tar hand om alla, så gott hon kan.. Hon

ser till att dom ska ha det bra när det faktiskt är vi som ska ta hand om henne,hon säger att hon mår bra när Hon får andra att må som bäst.

Hon har en enorm styrka som Jag bara sett hos fåtal människor.

Du e en Idol för många en förebild, För mig är du inte bara min syster,förebild eller Idol. Utan den största kämpen på denna jord, Det är vad du är, i mina ögon!!

Jag älskar dig!!


Jag kommer ner till dig, och det snart..

Av malin hejdenberg - 28 juli 2010 22:12

Finns så mycket Jag skulle kunna skriva.. men går bara inte, vet inte hur ja ska få ner det rätt, så det ska låta rätt..


Måste iaf skriva och säga från ljupet av mitt hjärta

TACK !!

Elin med familj, Therese med familj, Anna me familj,Tess Lindall Och Johan med barn, mina 2 egna barn Adam och Alexandra,många arbetskamrater från jobbet, ( ni vet vilka)  ni e underbara ,

ni är BÄST! Ni får mig att orka räta på mig bland allt jobbigt runt syster.

Ni är GULD !

<3


Jag är otroligt TACKSAM att ha er i mitt liv !!

Av malin hejdenberg - 24 juli 2010 11:07

Först tänkte jag strunta i att ha förfest här med brudarna och strunta i att gå ner till pizzan. men nej det blir väl inte bättre för att jag sitter hemma och deppar tänkte jag..

så vi hade en riktigt trevlig förfest här hemma vid mig några stycken.

Sen mot pizzan för att höra älsklingen och hans band spela och jädrans vicke drag :D och SÅ mycket folk som det kom!!, hade tydligen aldrig någonsin varit så mycket folk där .. så det va riktgt riktigt roligt !!!

Och det bästa av allt jag e inte bakis i dag heller :)

ska gå o jobba sen kl 14.00 hade hellre velat vara hemma och mysa å se film faktiskt : )



Jo tack till er alla som skriver till mig på bloggen, på facebook, och framför allt att ni skriver till min syster och stöttar henne. det ni gör för henne betyder framförallt mycket för henne, och även för mig!! TACK SÅ MYCKET !!!!!

...

Av malin hejdenberg - 23 juli 2010 13:27

I dag fick vi ett besked, även fast Jag va beredd på det kom det som ett slag i magen .. Ont riktigt ont gjorde det! gör det än!

Vad ska man göra, säga, hur ska man vara.. Hur ska man ta detta, Hur tar hon detta!? Mig.. skit i mig.. tänker på dig Elin, mycket snurrar och många frågetecken som vi inte får svar på,

Men hoppas måste vi... Jag kommer aldrig sluta hoppas på ett mirakel.

Det bara måste komma ett. Det SKA komma ett,


Jag önskar mig just nu makt, all makt i världen för att kunna göra dig frisk, hela dig, så du kan få leva det liv du faktiskt förtjänar,Ett friskt och lyckligt liv tillsammans med din familj.


Jag älskar dig Elin, Va inte rädd för du är inte ensam

<3

...

Av malin hejdenberg - 2 juli 2010 18:42

fick ett hemskt sms i dag av syster.. att hon i dag mår riktigt riktigt dåligt, och märker att allt det tunga kommer ifatt henne .. hon känner sig helt tom.

vad kan man göra? säga? finns det något man kan göra? eller säga?!

när någon som står en så nära som hon gör ..



det e jobbigt.. för mig.. hur fan känns det då inte för henne...


Presentation

Malin Hejdenberg

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards