Direktlänk till inlägg 24 juli 2010

Igår kväll

Av malin hejdenberg - 24 juli 2010 11:07

Först tänkte jag strunta i att ha förfest här med brudarna och strunta i att gå ner till pizzan. men nej det blir väl inte bättre för att jag sitter hemma och deppar tänkte jag..

så vi hade en riktigt trevlig förfest här hemma vid mig några stycken.

Sen mot pizzan för att höra älsklingen och hans band spela och jädrans vicke drag :D och SÅ mycket folk som det kom!!, hade tydligen aldrig någonsin varit så mycket folk där .. så det va riktgt riktigt roligt !!!

Och det bästa av allt jag e inte bakis i dag heller :)

ska gå o jobba sen kl 14.00 hade hellre velat vara hemma och mysa å se film faktiskt : )



Jo tack till er alla som skriver till mig på bloggen, på facebook, och framför allt att ni skriver till min syster och stöttar henne. det ni gör för henne betyder framförallt mycket för henne, och även för mig!! TACK SÅ MYCKET !!!!!

 
 
elin hejdenberg

elin hejdenberg

27 juli 2010 14:32

Sitta hemma!? Neeeeeeeeeeeej! Sitt för gudsskull inte hemma! UT! Ha skoj, tänk inte så mycket! Man ska passa på att njuta. Hemma kan man va om det är kast väder..om man är trött...osv.. Men ska inte stänga in sig bara för att.. LEV livet å ha skoj!
PUSS älskar!!!

http://elinhejdenberg.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

NY

Av malin hejdenberg - 30 november 2010 12:48

BLOGG...   http://malinlillstrumpa.blogg.se

Av malin hejdenberg - 30 november 2010 10:43

Jag är verkligen INTE ett fan till snön. Visst kan det va mysigt och sitta INNE med tända ljus och kika ut när det e mörkt och det e vitt på marken och det snöar, se när barnen gör sin första snögubbe,snö lyckta får åka pulka ..  Kul för barn och...

Av malin hejdenberg - 29 november 2010 12:28

Nya tag och barnen kommer hem igen =) Hoppas denna vecka blir " bättre " än sist dom va hos mig då dom va för hostiga för att gå på dagis, men som klättra på väggarna här hemma hur Jag än sysselsatte dom, Det va en jobbig vecka, Denna vecka komme...

Av malin hejdenberg - 28 november 2010 17:35

Första ljuset tänt, vi har varit hos mamma och pappa i lärbro på adventsfika, riktigt trevligt! Visa mamma bilderna från min tjejfest och jisses som hon skratta, heltokiga men även underbara bilder. www.hedmanlindby.blogg ( finns filmer ) www...

Av malin hejdenberg - 27 november 2010 17:12

Vi åt mat, maten blev riktigt god =) kasslergratäng bjöds det på, efter att ha vilat ner maten vanka vi oss in i vardagsrummet där vi åt efterrätten, citronfromache med grädde, mumsigt! Prata och prata och prata och skratta, tom så vi typ g...

Presentation

Malin Hejdenberg

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards