Direktlänk till inlägg 29 juli 2010

..

Av malin hejdenberg - 29 juli 2010 21:54

RÄDD. ja Jag e skit rädd faktiskt. Rädd att förlora min syster, Nu vet jag dock att Elin är en av dom starkaste människor jag känner, Men endå e jag rädd, Det jobbigaste är att man inte kan hjälpa på något sett, att man inte e tillräckligt rik för att ta första bästa båt eller flyg och åka ner, för att man har en pappa till sina barn som inte verkar vilja hjälpa till och ha barnen mer än vad som e sagt..

Världen e grym,fruktansvärt grym.

Ni som lever gott, har frisk familj, aldrig varit med om något som brustit ert hjärta mitt itu, som är lyckliga. Snälla gnäll inte över lite huvudvärk,ont i benet, foten,

Det finns så mycket värre saker att oroa sig för,

Nu pratar jag inte om mig, Jag pratar om Min Elin, Det är hon som är sjuk, Men endå bryr hon sig och tänker på alla andra runtomkring henne,Hon tar hand om alla, så gott hon kan.. Hon

ser till att dom ska ha det bra när det faktiskt är vi som ska ta hand om henne,hon säger att hon mår bra när Hon får andra att må som bäst.

Hon har en enorm styrka som Jag bara sett hos fåtal människor.

Du e en Idol för många en förebild, För mig är du inte bara min syster,förebild eller Idol. Utan den största kämpen på denna jord, Det är vad du är, i mina ögon!!

Jag älskar dig!!


Jag kommer ner till dig, och det snart..

 
 
Ida

Ida

29 juli 2010 23:26

Tänker på dig och din syster Malin.. Håller alla tummar jag har för att det ska bli bättre! Många styrke kramar till er

http://idamariass.blogg.se

 
Elin

Elin

29 juli 2010 23:35

fasen va bra du skriver.
tänker på dig sååå mycket, och ännu mer på elin såklart. som du skriver så känns det så oerhört jobbigt att man inte kan hjälpa henne på något sätt, men låt oss hjälpa dig så gott vi kan. Genom att hjälpa dig med barnen och med pengar om du behöver... det är det minsta och kanske enda vi kan göra! älskar dig/er... pussar

http://thestyleismine.blogg.se

 
Emily

Emily

30 juli 2010 14:15

Elin är verkligen stark, hon är en förebild för många. Vi finns här om du behöver hjälp med ngt. Jag vill göra vad jag kan för dig. Finns så mycket man vill skriva men hittar inte de rätta orden.Täner på dig och på Elin varje dag, ber för att Elin ska vinna!!! Många kramar

http://emilyhallgren.blogg.se

 
Sandra

Sandra

30 juli 2010 23:35

Tror många skulle bidra med pengar till dig! Många vill göra nått och är det att ge pengar så vill nog många göra det!! Frågan är hur man gör en "insamling"? :S

Elin träffade jag på 44an. Jag som skrev till dig igår. Elin är underbar och tänker på henne, dag som natt!

http://www.uberknas.dinstudio.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

NY

Av malin hejdenberg - 30 november 2010 12:48

BLOGG...   http://malinlillstrumpa.blogg.se

Av malin hejdenberg - 30 november 2010 10:43

Jag är verkligen INTE ett fan till snön. Visst kan det va mysigt och sitta INNE med tända ljus och kika ut när det e mörkt och det e vitt på marken och det snöar, se när barnen gör sin första snögubbe,snö lyckta får åka pulka ..  Kul för barn och...

Av malin hejdenberg - 29 november 2010 12:28

Nya tag och barnen kommer hem igen =) Hoppas denna vecka blir " bättre " än sist dom va hos mig då dom va för hostiga för att gå på dagis, men som klättra på väggarna här hemma hur Jag än sysselsatte dom, Det va en jobbig vecka, Denna vecka komme...

Av malin hejdenberg - 28 november 2010 17:35

Första ljuset tänt, vi har varit hos mamma och pappa i lärbro på adventsfika, riktigt trevligt! Visa mamma bilderna från min tjejfest och jisses som hon skratta, heltokiga men även underbara bilder. www.hedmanlindby.blogg ( finns filmer ) www...

Av malin hejdenberg - 27 november 2010 17:12

Vi åt mat, maten blev riktigt god =) kasslergratäng bjöds det på, efter att ha vilat ner maten vanka vi oss in i vardagsrummet där vi åt efterrätten, citronfromache med grädde, mumsigt! Prata och prata och prata och skratta, tom så vi typ g...

Presentation

Malin Hejdenberg

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards