Alla inlägg den 5 augusti 2010

Av malin hejdenberg - 5 augusti 2010 19:30

så är jag här, va riktigt nervös innan jag visste vart Jag skulle på flygplatsen i bromma och så.. men sj flygningen va ju jätte mysig..

Eftersom Elin inte fått komma hem fick ja inte träffa henne förrens igår, kändes underbart men pirrigt när vi va i lund, ville bara springa upp för alla trappor!! äntligen!!

hon e svag i kroppen, ont, men så otroligt, ja va ska jag säga, styrka på annat vis, Helt otrolig !!

Vi gick o kika i affärer, åt riktigt god lunch och hade det verkligen jätte mysigt! Hon skratta och verka trivas!

Hade lite ont men va duktig att ta smärtstillande i tid,

Hade en underbart dag i går tillsammans med Elin och Magnus verkligen!!

 

På kvällarna försöker jag hjälpa magnus så gott det går med barn o disk och plock,

I natt sov Ludde inne vid mig, så Magnus slapp gå upp så tidigt med honom.

Vid 11 kom barnvakt till Ludde, Maja va på dagis så jag och Magnus for i väg till sjukhuset för att träffa Elin,

Hon låg då påklädd och vänta på oss ..

Vi for i väg, JAG vill såklart köra rullstolen :D

Ner mot Nova i Lund, kika i massa olika klädaffärer, VET att Elin älskar att shoppa, och fast att Hon hade väldigt ont gav hon sig fan på att faktiskt fortsätta, otroligt alltså !!

Hon handla massa till barnen, och söta lilla Elin som älskar att ge människor saker handla 2 fina tröjor till mina barn,

Elin och Magnus åkte till kuratorn och Jag läste lite tidningar och käka frukt :)

Men sen blev det för mycket för Elin så dags att åa hem, Ont i huvudet!!!! kräkts!! :(

 

Men vi fick en underbar dag tillsammans, och känns så bra att kunna ge Elin denna chans att gå ut och tex handla, göra de hon älskar!!

 

Elin fick i dag en morfin pump inkopplad så hon sj kan ge smärtlindring när det behövs!

 

Tycker det e jobbigt att se henne ha så ont!! fruktansvärt !! men är glad att hon visar saker, så som hon känner sig, och inte håller det för sig sj,

 

Jag är så himla lycklig just nu !!

Äntligen är Jag här!!

 

Saknar er på ön, Vännerna, Johan och barnen så mycket!!

Men nu ska jag vara här, vara här för Elin och Magnus!!

Dom behöver mig nu !

 

Tack till er alla som skriver till mig, som tänker på oss alla!!

Ni är underbara!!

 

 

Elin, vilken kämpe du är.. vilken styrka du har i din svaga kropp, och din vilja!! ojoj!! Ja du är helt otrolig!! Är STOLT över att få vara just DIN Lillasyster, men när du inte orkar, är det bra att du säger det!


 

Presentation

Malin Hejdenberg

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards