Alla inlägg den 6 augusti 2010

Av malin hejdenberg - 6 augusti 2010 22:40

Sitter just nu och bara ler, Elin har varit här hemma i dag, och Jag tyckte det gick bra, vi åt så goa pannkakor som Elin gräddat =) riktigt mysigt att sitta tillsammans och äta, Maja gillade det också =)

Jag e lite trött så ska nog snart gå och sova, en liten kille vid namn Ludde kanske vaknar i natt eller iaf tidigt i morgon biti och är vrål hungrig =)

Känns riktigt bra att vara här, har inte kommit fram till vicken dag ja ska hem, hoppas bara det finns biljetter då, men om ja då skulle få stanna en dag extra, va i herrans namn gör de?

Om ja inte hade mina barn där hemma, ja då hade Jag stannat tills dom kastar ut mig ;)

Men trivs, fast jag längtar hem, men det har ja endå gjort sen dag 1 endå =) det gör man ju alltid,

Men nu.. nu är Jag här, för Elin och hennes familj,

 

Elin du ska få göra de du vill och i den mån du orkar,

Syster du ska veta att vad jag mår bra av att få träffa dig..

Skulle vilja ge dig något köpa dig något fint du verkligen vill ha, Men  du vet, 188 kr kommer man inte långt med :/

Har skrivit det förrut och skriver de igen, otroliga,underbara, roliga,fina,fantastiska syster, Jag älskar dej, av hela mitt systers hjärta!!

<3

Den bästa , de är du verkligen !!

Av malin hejdenberg - 6 augusti 2010 16:58

Elin är nu hemma några timmar helt underbart..

vi har fikat lite, Ludde sover. Maja och Elin lagar pannkakor, SÅ duktiga!

Magnus e ute.

I dag medans Maja va på dagis har Jag Magnus och Ludde hälsat på Magnus bror med familj, mycket trevligt.

Jag va sen barnvakt åt Ludde medans Magnus åkte till Elin på sjukhuset och gjorde ett besök på Hospis va jag barnvakt åt Ludde,

Vid 3 tiden kom Elin Magnus och Maja hem, vi fikade pratade och hade det riktigt trevligt !!

Nu är Elin duktig och gräddar pannkakor tillsammans med Maja,

 

Underbart att träffa syster!!

Hon är det bästa i heeela världen!!

<3

Av malin hejdenberg - 6 augusti 2010 16:58

Elin är nu hemma några timmar helt underbart..

vi har fikat lite, Ludde sover. Maja och Elin lagar pannkakor, SÅ duktiga!

Magnus e ute.

I dag medans Maja va på dagis har Jag Magnus och Ludde hälsat på Magnus bror med familj, mycket trevligt.

Jag va sen barnvakt åt Ludde medans Magnus åkte till Elin på sjukhuset och gjorde ett besök på Hospis va jag barnvakt åt Ludde,

Vid 3 tiden kom Elin Magnus och Maja hem, vi fikade pratade och hade det riktigt trevligt !!

Nu är Elin duktig och gräddar pannkakor tillsammans med Maja,

 

Underbart att träffa syster!!

Hon är det bästa i heeela världen!!

<3

Presentation

Malin Hejdenberg

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards