Direktlänk till inlägg 16 augusti 2010

<3

Av malin hejdenberg - 16 augusti 2010 13:37

Fina starka syster.
Tänk när vi va små, då vi lekte Madicken, Barnen i bullerbyn, spela fotboll,
lekte med barbie,Jisses så roligt vi haft tillsammans,När vi alla åkte bussen till skolan stod du sist och såg till så att vi yngre fick gå på först.
 När du tog hem kompisar till dig, fick Jag vara med.
Du va alltid den kloka och tog hand om oss, dina små syskon. När jag börja 7:an lät du mig vara med dina vänner som gick i 9:an, stort för en liten liten 7:a ;)
När vi va i stallet va du även där den snälla som tog hand om oss alla andra..

Vi blev äldre , men du blev inte mindre klok för det..Snarare tvärtom.
Du trösta mig när jag va ledsen,
minns att vi alltid skulle se Arkiv x .. men jag vågade aldrig sova själv i mitt rum efteråt.. Fick alltid sova inne vid dig.
Du flytta hemifrån,till lärbro,Jag fick mitt första riktiga sommarjobb i lärbro, bodde då hos dig, Älskade den tiden..
Sen träffade du Magnus en underbar kille, som tog med dig till Malmö.
Långt långt bort.. men jag känner endå att vi har lika starka band till varandra nu som för många år sen, kanske ännu starkare..
Minns alla dessa år med ett leende på läpparna..
En underbar tid, Och mycket för att just du va och är den personen du va och är.
Bästa finaste syster och vän !! <3


Du gjorde min barndom till något underbart.

Du lärde mig mycket.. vicket du gör än i dag!


Tack!

 
 
Ingen bild

Brittis

16 augusti 2010 14:09

Fina ord du skriver om din syster.Du har mitt stöd ska du veta.Det är första gången som jag är inne på din blogg sida.Kram Farmor

 
Camilla

Camilla

16 augusti 2010 14:11

Ja vad skulle vi göra utan våra storasystrar? Härligt att ha dom helt enkelt :)

http://www.nattstad.se/camilla82a

 
elin hejdenberg

elin hejdenberg

16 augusti 2010 16:37

såååå fint skrivet. det e vi det, i vått o torrt. alltid.

puuuuuuuuuuuuuuuuuuss älska dig.

http://elinhejdenberg.blogg.se

 
elin

elin

16 augusti 2010 19:13

Åhhhh..så härligt att läsa, jag satt med med ett leende på läpparna och en liten tår i ögat:9

http://thestyleismine.blogg.se

 
Ingen bild

Carro

17 augusti 2010 12:18

Gu va fint! jag blir alldeles tårig! Fina underbara tjejer, det är ni det! kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

NY

Av malin hejdenberg - 30 november 2010 12:48

BLOGG...   http://malinlillstrumpa.blogg.se

Av malin hejdenberg - 30 november 2010 10:43

Jag är verkligen INTE ett fan till snön. Visst kan det va mysigt och sitta INNE med tända ljus och kika ut när det e mörkt och det e vitt på marken och det snöar, se när barnen gör sin första snögubbe,snö lyckta får åka pulka ..  Kul för barn och...

Av malin hejdenberg - 29 november 2010 12:28

Nya tag och barnen kommer hem igen =) Hoppas denna vecka blir " bättre " än sist dom va hos mig då dom va för hostiga för att gå på dagis, men som klättra på väggarna här hemma hur Jag än sysselsatte dom, Det va en jobbig vecka, Denna vecka komme...

Av malin hejdenberg - 28 november 2010 17:35

Första ljuset tänt, vi har varit hos mamma och pappa i lärbro på adventsfika, riktigt trevligt! Visa mamma bilderna från min tjejfest och jisses som hon skratta, heltokiga men även underbara bilder. www.hedmanlindby.blogg ( finns filmer ) www...

Av malin hejdenberg - 27 november 2010 17:12

Vi åt mat, maten blev riktigt god =) kasslergratäng bjöds det på, efter att ha vilat ner maten vanka vi oss in i vardagsrummet där vi åt efterrätten, citronfromache med grädde, mumsigt! Prata och prata och prata och skratta, tom så vi typ g...

Presentation

Malin Hejdenberg

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards