Alla inlägg den 23 augusti 2010

Av malin hejdenberg - 23 augusti 2010 20:42

Efter en bra dag på jobbet gick jag snabbt och hämta mina små barn , kändes så härligt att äntligen få hem dom till mig igen.

Vi va ute och lekte, Johan va hemma här när vi kom hem, SÅ härligt så !!

Barnen åt pannkakor me sylt, ännu mera utelek,

Mina barn älskar att vara ute,

TV:n har ju brakat ihop, men får snart en ny, tråkigt för barnen, o mig, men jaja.. dom har kikat lite på Pippi på datorn, ( Alexandra älskar ju pippi)

Barnen hoppade i badet, myst framför datorn tillsammans allihopa!

Johan e nu hemma, Hans Devin börjar slite skolan i morgon så måste ju hem o få han i säng o upp i tid i morgon,


I dag har jag varit trött, men endå känt mig så himla glad, för att få hem barnen igen !!

Men i morgon kväll efter vi varit hos barnens mommo och moffa på en bit mat ska jag lämna dom hos sin pappa igen :( ett måste! måste ju ner till syster!

Och jag e så tacksam att stefan,barnens pappa ställer upp! Jag hade sj gjort samma sak om han varit i min sitts.

Så båten går onsdag morgon,

Så i morgon när barnen e lämnade blir det sjukt mycket mys tillsammans med Johan, för det e ju inte bara barnen jag kommer sakna,, även han så himla mycket !!

NU ska ja städa här hemma =) har ju ingen tv endå att se på så lika bra att städa.. slipper ja tänka på sånt i morgon, kan Jag,barnen och Johan göra annat i morgon !!

<3


Presentation

Malin Hejdenberg

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards