Alla inlägg den 7 september 2010

Av malin hejdenberg - 7 september 2010 22:02

Vet ni vad, Om Elin hade varit här och fått bestämma hade hon bett mig att skriva om något roligt, knasigt, något vardagligt..

Vet att hon ville att Jag skulle fortsätta leva, jag lovade henne det, måste hålla det löftet..

På något konstigt sett i all sorg jag har inom mig, så känner jag mig på något konstigt vis stark, starkare än någonsin. Hur i all sin dar kan ja känna mig stark samtidigt som ja har gråten i halsen dag ut o dag in, Är Elin där och hjälper mig igenom detta?!

Kan man tro på sånt,? jag vill tro på sånt, vill tro att hon sitter här brevid mig i soffan just nu,


OM det e så, vill Jag att hon visar att hon är här,


Adam vaknade igår kväll, hade tusen frågor, prata länge länge om Elin,sjukdomar och döden,

Kändes ok att prata om det, kändes bra att han faktiskt frågade alla frågorna,

Han sov inne hos mig i sängen. precis som att han visste att jag behövde det, eftersom ja inte ville vara själv.


Mina guldklimpar, vad hade ja gjort utan dom tro?!!


Jag försöker få dagarna att rulla på så bra som ja bara kan, eller orkar heter det nog,

Och eftersom Jag i dag orkar resa mig upp ur sängen finns det faktiskt några speciella människor runt omkring mig som Jag bara måste nämna,

Johan,Therese,Elin,Anna,Emily,Terese.L,Helena, med familjer.

TACK från ljupet av mitt hjärta TACK! utan er i mitt liv vet jag faktiskt inte om Jag hade vart så pass stabbil som jag faktiskt är i dag.

Guldhjärta till er !


 


Av malin hejdenberg - 7 september 2010 09:19

Bums vart Jag sugen på kaffe och en Calippo .. :/


 

Presentation

Malin Hejdenberg

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9
10
11 12
13 14
15
16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards