Alla inlägg den 11 september 2010

Av malin hejdenberg - 11 september 2010 08:38

Kom inte på någon bra rubrik i dag alls.....

I dag står ditt namn i tidningen, dödsannons.. gjorde riktigt ont se, ännu en hemsk bekräftelse att du inte längre finns här hos oss.. som jag saknar dig..

Igår börja jag saknar dig så det gjorde ont, en vecka sedan du somna in för att bli en ängel, Kände mig ledsen,arg och väldigt väldigt deppig,

Johan va här, jag sa inget,han sa inget utan han såg och förstod. Han bara krama om mig riktigt riktigt hårt, det va precis vad jag behövde just då,

Säger bara det, tur att Jag har honom, Jag älskar verkligen honom,och jag vet att han verkligen älskar mig också,


GrannElin kom in med ett glas rött till mig, sötasöta Elin =)

Tack fina fina du.


Förutom lite sorgsen och deppig Malin, Hade jag en riktigt mysig kväll igår

<3



Mellan alla mina leenden så gråter jag, saknar dig så det gör ont,dina kloka ord, dina sms,dina telefonsamtal,  Och nästan ALLTID när vi prata i telefon slöt det med att vi satt på toa och kissa samtidigt  hihihi..



Presentation

Malin Hejdenberg

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9
10
11 12
13 14
15
16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards