Alla inlägg den 12 september 2010

Av malin hejdenberg - 12 september 2010 07:38

och dagen börja tidigt för mig och en liten tösing som ville ha välling även denna morgon, 

Igår va en tuff dag på något vis, barnen har avlösde varandra med gnäll och svid, spela ingen roll om man va ute och lekte eller inne,

och Alexandras 2 års trots har verkligen gjort sig hemmastadd här,

gick bla med barnen till bofinken för att leka lite,

..

Minns inte vilka dagar ja skrivit i bloggen :/  minns inte om ja skrev om fredagen,

isf får ni läsa 2 ggr, Va på kalas hos sebastian som fyllde 8 år, Stora killen nu :)

Fredagsmys tillsammans med Johan och barnen här, en riktigt mysig kväll,


Adam har fått låna Johans xbox, och gissa om Adam blev glad =)

så snällt av Johan..


hmm.. i dag känns de som Jag bara vill dra täcket över huvudet somna om ..

Men har ju 2 guldklimpar som behöver sin mamma,


barnens pappa kan inte ha barnen under begravningen :( som alla förstår så vill jag verkligen gå på min egen systers begravning, Vill inte ha med dom på begravningen, Alexandra kommer inte sitta still, Adam skulle nog fixa det, men inte Alex, Så Jag tänker på det också, hur göra??????!!!!!!!


...


I morgon måndag dags för pappa vecka.. denna vecka har gått fort, tror ja behöver några dagar för mig sj.. har inte hunnit varit det,

Inge illa menat mot er övriga, vänner och Johan,

Ni håller mig i " trimm " ..

Hade inte johan varit här hos mig hade Jag legat på soffan och degat,gråtit..





Jag funderar över en sak.. en liten överraskning, planerar =) Hoppas ni blir nyfikna nu brudar, Elin,Anna,Therese,Emily,

mohahahaha:D

Presentation

Malin Hejdenberg

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9
10
11 12
13 14
15
16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards